Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tekstailee miespuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
03.10.2024 |

En tunne tätä työkaveria, enkä ole koskaan nähnyt. He laittelevat viestejä toisilleen ja olen ymmärtänyt että he ovat tiiviisti tekemisissä töissä. Pitääkö huolestua? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työt jätetään työajalle. Jos on joku kaveruus, niin se ei vaadi jatkuvaa viestittelyä varmaan, pitää elää muutakin elämää? Vaikka osa ihmisistä tuntuu tukeutuvan toisiinsa somessa ja muualla, eivät osaa olla yksin omien ajatusten kanssa. 

Vierailija
2/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä pitää. Itse viestittelin monta vuotta työkaverin kanssa ihan puhtaasti kaverimielessä. 

Mutta eihän se tietenkään siihen jäänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Mun ex viestitteli työkaverille vaikka mitä koirarodun valintaviestejä yms vapaa-ajalla. 

Lopulta paljastui ties kauanko kehittynyt salasuhde, nykyisin ovat onnellisesti? Yhdessä. 

Töissä työskentelivät päivittäin yhdessä, ennen ja jälkeen meidän avioeron.

Jo vuosia sitten exältä tiedustelin, onko hänellä jotain tämän naisen kanssa. Aina kielsi. 

Sinuna siis olisin huolissani. Vaikka toisaalta, mitäpä sä sille voit tehdä?? Jos vaimp haluaa työkaverin kanssa johonkin alkaa, se alkaa teit sinä mitä tahansa.

Vierailija
4/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoa vaan kutittaa ja uutuuden viehätys sinusta on jo menneen talven lumia... Imase pannua ja varaa matka paratiisisaarelle niin saat ainakin suikkaria?

Vierailija
5/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä asioita kaikki viestit koskevat. Ollessamme kesälomalla tämä mies laittoi vaimolleni viestiä joistain työasioista mikä ei mielestäni ollut kovin mukavaa. Viime aikoina he ovat olleet yhteyksissä henkilökohtaisiin asioihin liittyen kun perheessämme tapahtui ikävä menetys ja ilmeisesti vaimoni on purkanut asiaa tämän miehen kanssa. Muusta en sen tarkemmin tiedä. Mutta aika erikoiselta kuulostaa, mies kyllä tietää että on tekemisissä naimisissa olevan naisen kanssa. Ap

Vierailija
6/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen naispuolinen kollega soitteli miehelleni työajan ulkopuolella, ja nämä puhelut/viestittelyt alkoi jossain kohtaa todella ottamaan päähän. Sanoin jonkun ajan päästä, että minua asia häiritsee, että jos on koko päivä töissä oltu yhdessä, niin tarvitseeko nyt perheelliselle miehelle soitella vielä kotiinkin. Hän ymmärsi kyllä, vaikka sanoi, ettei voi sille mitään, jos toinen soittaa. Tämä loppui onneksi melkein heti, varmaan koska tämä kollega siirtyi toiseen pisteeseen. 

Itsellänikin on miespuolisia mukavia työkavereita, mutta ei me sentään työajan ulkopuolella olla yhteydessä.

Vierailija
7/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua olisi, jos vaimosi näyttäisi keskustelut sinulle, edes toisinaan ja ihan oma-aloitteisesti. 

Vierailija
8/9 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan täysi oikeus ottaa asia puheeksi ja kertoa että ei tunnu mukavalle. Tuskin vaimosikaan pitäisi siitä, että kuluttaisit yhteistä aikaanne viestittelemällä jollekin naiselle. 

Vierailija
9/9 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin ja ottaisin puheeksi vaimon kanssa. Eihän tuo mukavalta tunnu ja varmasti herättää kysymyksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi