Kiitos Kokoomus pahoinvoinnista - Arvotalon edessä huumeita ja ihmisen kakkaa
Asukas kertoo: Rakastetun arvotalon edustalla Helsingissä huumekauppaa ja eritteitä
Huumeet| Sörnäisissä asuva Jaana Matilainen kertoo, kuinka viereisessä Katri Valan puistossa piikitetään, ulostetaan ja harrastetaan seksiä avoimesti.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan itse he niitä mömmöjään käyttävät. Ei heitä kukaan ole siihen pakottanut.
Politiikalla vaikutetaan, näkyy suoraan tilastoissa.
Huumeita on Suomessa käytetty jo vaikka kuinka kauan. Sitä paitsi edelleenkin itse he mömmöjään käyttävät. Toisten syyttely on erittäin tyypillistä päihdeongelmaisille.
Ongelma on pahentunut huomattavasti Helsingissä Petteri Orpon kaudella ja leikkausten takia.
Höpö höpö. Päihdeongelmaiset ovat aivan itse omalla toiminnallaan asiansa pistäneet v*tuilleen.
Pahoinvointia ja hyvinvointia voi valtio politiikalla säätää. Opiskele.
Mutta tuohan on työläiskaupunginosassa - mitä muuta odotatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeita on Suomessa käytetty jo vaikka kuinka kauan. Sitä paitsi edelleenkin itse he mömmöjään käyttävät. Toisten syyttely on erittäin tyypillistä päihdeongelmaisille.
Ongelma on pahentunut huomattavasti Helsingissä Petteri Orpon kaudella ja leikkausten takia.
Kyllä tuo nyt on täyttä paskaa. Olet varmaan poliitiikan hurmiossa menettänyt järkesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne paskovat piikittäjät on kokoomuslaisia?
Kyllä heidän asenne on ihan sama kuin kokkareilla. Nämä eivät vain muista äänestää. Ihan yhtä rumiakin ovat kuin kokkarit.
Suomen ongelmat ovat sosialismi, homous ja vapaamuurarit.
Kokoomus vienyt köyhiltä toivonkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmisparan elämä heikoissa kantimissa. Etkö yhtään pysty ihan itse huolehtimaan edes hitusen itsestäsi ja elämästäsi? Osaatko muuta tehdä kuin valittaa ja odottaa, että jotkut muut hoitaa sut ja elämäsi? Kotoa saatu perintö sulla tuollainen asenne niskassasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkööt ja älkää olko niin heikkoja!
Ootko ajatellut työpaikkaa hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tuota oikeesti itsekään!
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole työläiskaupunginosa ollut reiluun 30:een vuoteen. Hinnat pilvissä.
Täytyy kyllä sanoa että ihmettelen ihmisten halua ostaa asunto tuolta. OK, ensiasunto ehkä ja toki Linjat ym on rauhallisempia, mutta Kurvi ja Hesari on täysin levottomia paikkoja. Mutta kai ne nuoret tykkää. Itse en ostaisi, kun samalla hinnalla saisi Töölöstä samanlaisen asunnon eikä siellä ole samalla tavalla levotonta.
BB-Sebun venäläinen halpisvaippa falskaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmisparan elämä heikoissa kantimissa. Etkö yhtään pysty ihan itse huolehtimaan edes hitusen itsestäsi ja elämästäsi? Osaatko muuta tehdä kuin valittaa ja odottaa, että jotkut muut hoitaa sut ja elämäsi? Kotoa saatu perintö sulla tuollainen asenne niskassasi...
No pistetään tilanne Marin. Joko kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
kyllä
Vierailija kirjoitti:
Täynnä opiskelijoita ja hyvätuloisia hipstereitä tai heidän perheitään. Työläiset ei tuolla nykyään asu, ei ole asunut pitkiin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen unelmien pahoinvointivaltio on täällä
Sitähän ne halusivat 🤗
MIELI ry on huolissaan hallitusohjelman mielenterveysvaikutuksista
https://www.sttinfo.fi/tiedote/69993053/mieli-ry-on-huolissaan-hallitus…
Hallitusohjelmaan sisältyvät leikkaukset ja esimerkiksi toimeentulon heikennykset uhkaavat kuitenkin lisätä eriarvoisuutta ja pahoinvointia yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä
Kaikki paskoo, vaikka ei piikitäkään.
Eduskuntatalon vessaan vaan kaikki!