Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä eros...

Vierailija
14.02.2007 |

Erosin lasten isästä heti toisen lapsen syntymän jälkeen isän löydettyä uusi... Ollaan tosi hyvissä väleissä näin kahdeksan vuoden jälkeen ja soitellaan melkeen päivittäin. Olen ollu aidosti iloinen, kun hän löysi vuosia sitten uuden tyttöystävän ja itsekin olen avomieheni kanssa asunut monta vuotta yhdessä. Exää en takaisin halua, mutta joku ihme katkeruus paljastui musta kun mies ilmoitti, että eroaa nyt tyttöystävästään. Ihan aikuisten oikeesti toivon hänelle kaikkea hyvää ja olen iloinen jos hänkin löytää elämänsä rakkauden. Kuitenkin olisin voinut hyppiä jostain kamalasta ilosta kun erosta ilmoitti.. Jotenkin tuli sellainen olo, että ehkä mä en sillon ollutkaan niin kamala, kun mut jätti, että on ne muutkin sen mielestä hankalia... Outo olo, miten voin olla näin ilkee... Tuntuu kamalalta tuntea näin. Olenko ihan kamala??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan jotenkin " kierolta" akalta kun näin ajattelen. Enkö mä oikeesti sitten haluakaan exälle hyvää jos näin nautin sen erosta?

Vierailija
2/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla just niitä katkeria ex-eukkoja, joilla ei ole omaa elämää, ei uutta miestä iltojen ilona.. Kynsin ja hampain kiinni edellisessä suhteessa " lasten takia" .. Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö susta eron jälkeen voi olla ystäviä? Meni muutama vuos eron jälkeen, mutta musta on hienoa, että ollaan läheisiä. Ja hyvin tulee juttuun mun uus mies ja eksä ja se nyt jätetty tyttöystävä ja minä. Siksi mä vähän ihmettelenkin fiiliksiäni. Mut et vois enempää olla väärässä tuon teorian kanssa

Ap

Vierailija
4/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan ole kamala, ymmärrän sua hyvin vaikka en itse ole samanlaisessa tilanteessa ollutkaan, tai tullut ikinä edes jätetyksi. Mut joskus vaan mikään ilo ei ole niin ihana kuin vahingonilo... :) Vaikka ei siis mitään oikeesti kamalaa topivoisi kellekkään tutulle tapahtuvan!

Vierailija
5/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin yhteisen lapsen takia exän kanssa tekemisissä ja ollaan hyviä ystäviä.

Hänelläkin uusi tyttis ja asenne on kuulemma hankala entisiä kohtaan.

Miksi, mitä olen hänelle tehnyt kun en ole edes koskaan nähnyt?

Ja ex nyt kuitenkin olis se viimeinen mies maailmassa...

Vierailija
6/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tuntemuksesi siihen miehen suhteeseen, eroon tai erosta toipumiseen vaikuta, jos kerran osaat käyttäytyä asiallisesti. eli tunne vaan rauhassa sitä vahingoniloa tms. mitä se onkin. Ihan inhimillistä tuo on. Toivottavsti exä ei elättele toiveita sinun suhteesi...

Vierailija
7/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton halusinkin kuulla =)

..kun en mä pahaa kellekään tarkota tai halua...

Vierailija
8/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
9/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut ja mennyt! Pitää alottaa uusi elämä uuden kumppanin kanssa!

Ja todellakin antaa tilaa exän uudelle suhteelle..

ET touhua sanon minä! Vaikka nyt kuinka olette todella-todella mitä parhaimpia ystäviä

Luulis et sullakin olis ihan muita ystäviä joille soitella

Vierailija
10/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life. Oikeesti.

Vierailija
11/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan oma mies jonka kanssa menee tosi hyvin, exää en takasin ottais, eikä edes varmasti haluais sekään. Kyllä me ollaan yhdessäolomme oltu. Kyse ei siis oo vanhassa roikkumisesta! Aivan eri asia.

ap

Vierailija
12/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt puhutaan ystävyydestä??

Vierailija
13/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syyt voi olla mitä tahansa, mut ystävyys ei oo mikään syy palata yhteen eikä myöskään syy olla eroomatta. Paras ystäväni on mies niin onko sitten sama asia, et pitäis seurustella senkin kanssa jos kerran on hyvä kaveri???

Ei ihan toimi tuo ajatusmaailmasi...

Ap

Vierailija
14/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen exäni ehkä parhaana ystävänäni. Hän tuntee minut täysin hyvine ja huonoine puolineni ja silti pitää minusta =). Mutta, jos olisimme jatkaneet yhdessä tilanne ei olisi tämmöinen.

Vierailija
15/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ex on ollut niin hyvä tyyppi et sen kanssa on voinut olla, asua ja jopa tehdä lapsia, niin kyllä se ois sääli heittää kaveruuskin hukkaan jos muu ei toimi.

Ja joku puhui, että kun soittelen niin ei ihme että eros... Ex soittelee, kun on sellases työs, et ei edes kuulis jos koittais soittaa, joten kun ehtii niin höpötellään maraton puheluita ja on tosiaan kiva et on joku ketä tietää susta kaiken ja sille voi olla oma itsensä, koska se tuntee sut jo niin hyvin.

ap

Vierailija
16/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni erosi, olemme ystäviä, ja hän aikanaan jätti minut.

Vaikka silloin olimme jo tahoillamme perheellisiä, niin jotenkin sitä kolautettua itsetuntoa helpotti että ei se toinenkaan sitten niin täydellinen ollut. aikanaan vain tuntui että mikä minussa oli vikana. Eksä myöhemmin myönsi että liian helposti erottiin.

Kai tuo on ihan inhimillistä, eikä tarkoita että nyt kun näkee asiat eri lailla, haluaisi sen ihmisen kanssa suhdetta. Eikä se ystävyyskään sitä tarkoita. Voi olla parhaat ystävät ihmisen kanssa jonka kanssa ei voisi asua viikkoa kauempaa. Oikeesti!

Vierailija
17/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itteeni enää ihan kamalaksi...

Vierailija
18/18 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi olla exsän kanssa ystäviä? Joskus se rakkaus vaan kuolee, mutta eihän se ystävyys/kumppanuus siitä mihinkään katoa. Rakastan kyllä yhä exsääni, mutta en niinkun rakastan nykyistä kumppaniakin. Monien exsieni kanssa ollaan ystäviä, käydään kahvilla ja tapaillaan.. Ei siinä minusta ole mitään omituista..

T: eräs vaan