Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella pettynyt uuteen ystävääni jota pidin täysipäisenä, hän kertoi syövänsä mielialalääkkeitä.

Vierailija
03.10.2024 |

Olen pitänyt häntä tervepäisenä ja fiksuna. Hän kuitenkin hiljattain kertoi, että on jo vuosia syönyt mielialalääkettä ja ilman lääkettä hänen elämänsä olisi yksi pyöremyrsky. Ei voisi käydä töissä eikä saisi siivotua tai hoidettua mitään.

Mikä pettymys. Hän vaikuttaa päältä päin täysipäiseltä. Mutta kaikki onkin vain lääkkeen ansiota. Todellinen hulluus on turrutettu kemiallisesti. En oikein enää tiedä kuinka suhtautua häneen.

Minä todellakaan pidä hienona tai muodikkaana mitään tuollaista. Moni tähän hyökkäävä alapeukuttaja varmaan pitää. En voi suhtautua häneen samoin, kuin ennen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella onnekas kun pääsee sinusta eroon, vaikka eihän tätä oikeasti ole tapahtunut.

Vierailija
2/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kaverisi olisi hölmö jos ei hakisi apua. Hän nimenomaan on täysipäinen ja itsestään huolta pitävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä päin ap näytät ihan täyspäiseltä🥴

Vierailija
4/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko selvitä tästä tiedosta. Ehkä joudut jopa turvautumaan mielialalääkkeisiin, pahimman vaiheen yli.

Vierailija
5/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsiköhän sunkin hankkia joku pilleri? Sen verran sakeeta tekstiä.

Vierailija
6/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi?

Vierailija
7/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksipäs vielä joku kolmas provo, jossa olet järkyttynyt kaverisi jostain tavallisesta elämään kuuluvasta asiasta. Miten olisi Kaverini katsoo kyselytuntia, Kaverini liittyi Tinderiin, Kaverini saunoo vain kerran viikossa. Näin alkajaisiksi nuo.

Vierailija
8/8 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on kipulääkitys kroonisen kivun takia. Olen todella pettynyt hänen kipukynnykseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan