Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Lafkanista?

14.02.2007 |

Pitäisi jotain kautta hankkiutua mahdollisimman helposti eroon vanhoista lastenvaatteista, ja Kauniaisten Lafkan tuli mieleeni.

Onko kenelläkään kokemuksia vanhojen vaatteiden myynnistä siellä? Paljonko ottavat myyntipalkkiota? Pitääkö vaatteet olla silitetty ja hinnoiteltu valmiiksi? Saako myyntihinnan määritellä itse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun äiti on. Eli liike on ollu kauan pystyssä:-)

Mun mielestä vaatteet hinnoitellaan siellä, kaipa hinnasta voi keskustella. Myyntipalkkiosta en tiiä.

Mun äiti on ainaki vieny vaatteet sinne puhtaina ja silitettyinä. En usko, että kaupassa olevan pesukonetta.

Sieelähän myydän kaikkea muutakin lastentarviketta. Mun käsittääkseni ihan hyvin on toiminu. Eipä äiti ainakaan muuta oo sanonu.

ham:

Onko kenelläkään kokemuksia vanhojen vaatteiden myynnistä siellä? Paljonko ottavat myyntipalkkiota? Pitääkö vaatteet olla silitetty ja hinnoiteltu valmiiksi? Saako myyntihinnan määritellä itse?

Vierailija
2/2 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutut ovat. Muistaakseni välityspalkkio on puolet vaatteen hinnasta, Lafkan määrittelee hinnat ja myös päättää, mitä ottaa myyntiin. Myyvät aina kauden/tulevan kauden vaatteita, tietyt värit kelpaavat vain tiettyinä vuodenaikoina, pitää olla puhtaita, hyväkuntoisia ja saahan vaatteista paremman hinnan silitettynä. Kannattaa ottaa vaatteet mukaan ja viedä näytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla