Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan toisten lapsia nykyään ja olen päivähoitoalalla. Mitä ammattia suosittelisit minulle

Vierailija
14.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan? Opiskele ammatti, jossa ei suoranaisesti tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä. Enkä nyt ilkeile, vaan tarvitset ilmeisesti lepoa sosiaalisista kontakteista.

Vierailija
2/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Joskus nuorempana oli aivan ihanaa päiväkotityössä sylitellä, halia ja hoivata hoidossa olevia lapsia. Nyt kun itsellä on neljä lasta, niin ei tunnu enää yhtään samalta. En jaksasi ollenkaan oikeastaan innostua leikkimäänkään näiden vieraiden lasten kanssa jne. Välillä tympii pitää myös sylissä.

Varmaan lapset tällaisen vaistoavat, samoin kuin sen jos hoitaja on oikeasti iloinen hoitaessaan heitä. Siksi olisikin ihan varmaan paikallaan tehdä välillä jotakin muuta työkseen.

Jos sinulla on lähihoitajan koulutus, niin voisithan vaihteeksi hakeutua " hoitamaan" aikuisia. Niin itse aion tehdä.

En tajua miten jotkut pienten lasten vanhemmat jaksavat vielä työkseenkin hoitaa toisten lapsia...pahinta olisi olla töissä päiväkodissa samalla kun vie omat lapset jollekin vieraalle päivähoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia ihmisiä !?!?!?!?!?!?

En tajua miten jotkut pienten lasten vanhemmat jaksavat vielä työkseenkin hoitaa toisten lapsia...pahinta olisi olla töissä päiväkodissa samalla kun vie omat lapset jollekin vieraalle päivähoitoon!

[/quote]

Vierailija
4/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvon ja huolenpidon joka heille kuuluu.

Vierailija
5/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä lapsen paras hoitopaikka, varsinkin alle 3v, on kotona.

Hoitopaikat on tarkoitettu käytettäviksi vain silloin kun ei itse todellakaan pysty lapsiaan hoitamaan ja tämän luettuani olen entistä iloisempi, että näin olen toiminut. Ja muistutan, että olen ollut töissäkin ja lapseni hoidossa, joissa olen jokaisen kolmen lapseni hoitajiin ollut tyytyväinen, mutta silti olen minimoinut hoidossaoloajan aina kun mahdollista. Neljännellä se hoitoura vielä edessä, kunhan täyttää sen 3v.

t. se neljän lapsen äiti

Vierailija
6/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei loppunut siihen, ettenkö olisi välittänyt lapsista. Pinnani kesti erinomaisesti. Mutta henkisesti liian rankkaa. On kauheaa, ettei oikein voi tehdä mitään, vaikka lapsella on kotonaan kamalat oltavat. Enkä tarkoita fyysistä pahoinpitelyä, vaan esim. jos vanhemmat ovat mielenterveyskuntoutujia, jotka eivät jaksa piitata lapsesta, lapsi on aina likainen, liian pienissä ja risoissa vaatteissa ja nälkäinen. Perhe on sosiaalipuolen syynissä, mutta huostaanottoa ei voida tehdä. Siinä särkyy oma sydän, menee oma mielenterveys, kun vapaallakaan ei voi rentoutua ja ajatella muita asioita jne.

Vaihdoin toisiin hommiin, sellaisiin, jossa voin edes teoriassa yrittää vaikuttaa heikompiosaisten elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi