Hesen Veke kerros, nam!
On herkullinen, vaikka veke. Olen lihan ystävä kyllä, mutta vekepihvi tuo kivaa vaihtelua ja maistuu hyvältä. Kokeilkaa ihmees, tarjous oli
Kommentit (44)
Tykkäsin niistä vekejuustohampurilaisista, joissa oli siis ainakin aiemmin soijaton pihvi? Nyt siis kaikissa vekeissä on nykyään soijaa ja sitä hyvää pihviä ei enää saa?
Mä söin sellaisen ensimmäistä kertaa eilen, olen kasvissyöjä. Oli se syömäkelpoinen, mutta pihvissä oli pahvimaista makua ja liikaa suolaa, ja oli aika kuivikas. Burger Kingin Plant-Based Whopper voittaa tuon 6-0.
Miksi tuo hesen uusi hampurilainen on muuten veke k:lla, eikä vege g:llä? Osaako joku kertoa mikä idea siinä on?
Siis kalahampparin voi tehdä kotona kun heittää kalapuikkoja ja majoneesia sämpylän väliin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Kaverin seurana kävin Hesburgerissa.
Pöy7dät pyyhkimättä, ja lattialla ketsuppikuppi lattialla.
Hyi.
En ollut aikeissa syödä, ei tod tehnyt mielikään enää kun näin sen sotkun!
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli hesee, mut tilillä on 15 € palkkapäivään asti.
Tilaa Klarnalla foodorasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli hesee, mut tilillä on 15 € palkkapäivään asti.
Tilaa Klarnalla foodorasta
ei hyvä idea, velkaa melkein kymppitonni ja Klarnassakin tällä hetkellä odottamassa laskuja 500€ edestä. Mulla on ongelmia. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu että syöt samassa rasvassa eläintuotteiden kanssa paistettua veke pihviä?
Ei tarvitse olla vegaani tykätäkseen vegehamppareista.
Ei se edes ole vegaaninen sillä majoneesit sisältää munaa ja pihvi on Paistettu samassa rasvassa kuin muut paistoa vaativat tuotteet.
Vegaanisessa majoneesissa ei ole kananmunaa. Vegaanista pihviä ei paisteta samassa normaalien pihvien kanssa.
Se veke-chilimajoneesi on jotain niin järkyttävän hyvää että ostan sitä usein kotiin. Sopii täydellisesti nachopeltiin tai nachokulhoon.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu että syöt samassa rasvassa eläintuotteiden kanssa paistettua veke pihviä?
Ei se ole uskonto. Häiritseekö sua, että hampparisi on enimmäkseen vegaaninen ja ranut 100% vegejä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kalahampparin voi tehdä kotona kun heittää kalapuikkoja ja majoneesia sämpylän väliin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Voit tehdä kotona vaikka sexy-timen itsssi kanssa, mutta onhan sekin nyt parempaa muiden tekemänä, köyhä maatiainen.
Vierailija kirjoitti:
Öö, outo kysymys. Ei miltään sen kummemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla vegaani tykätäkseen vegehamppareista.
Ei se edes ole vegaaninen sillä majoneesit sisältää munaa ja pihvi on Paistettu samassa rasvassa kuin muut paistoa vaativat tuotteet.
Sekoitat nyt allergiat ja vegaanisuuden keskenään. Ne Hesen pihvit paistetaan kasvisrasvassa.
Lemppariateria nykyään veke-juustohampurilaisateria + nuggetit veke-chilimajoneesilla. Kaikki ihan maun vuoksi. Olen sekasyöjä.
Veke? Pois? Hese boikottiin.