Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla ärhentely

Vierailija
02.10.2024 |

Miten reagoisit, jos työpaikalla joku ärhentelisi sinulle julkisesti ja syyttäisi vittuilusta, vaikka et ole mitään vittuilumielessä sanonut tai tehnyt? Etenkin, jos olette aina olleet ihan hyvissä väleissä, mutta sitten yhtäkkiä julkinen lyttääminen syytösten kera. Ei siinä, ettei mun kantti kestäisi kiukuttelua, mutta takana on henkisesti raskas rupeama, johon on voimavaroja huvennut huomaamatta enemmän, kuin ehkä olisi halunnut ja sitten joku koko tuohon kuvioon kuulumaton tyyppi ryöpyttää jotain haista paskaa. Itsellä fiilis tällä hetkellä se, että tyyppi on entinen kaveri. Olen paljon tehnyt hänenkin eteensä vuosien varrella, auttanut ja hoitanut asioita. Oliko tää nyt tässä, vai vaikuttaako väsymys mun hyvinvointiin ja tässä reaktioon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sovitaanko niin että jätät minut rauhaan ja puhut mulle sit kun osaat puhua normaalisti! 

Vierailija
2/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin asiasta esihenkilöni ja tarvittaessa HR:n kanssa, ehkä myös ärhentelijän esihenkilön.

Vierailija
4/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennon rauhallisesti kysyn: Mikä sua vaivaa? Katsoisin ympärille yhtä ihmeellisellä ilmeellä,kun siellä muutkin jotka kuuntelee. Sitten astelisin pomon pankeille neuvoja kysymään. Kokonnutaanko siellä,kollega voi avautua, että mikä on?

Vierailija
5/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta pitäisi keskustelua käydä, sekä vittuilijan että esihenkilön kanssa jos ei kahden puhuessa lopu.

Vierailija
6/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöshäiriöihin puuttuminen ei ole ärhentelyä. mikäli puututtava ei sitä ymmärrä, ei kannata vetää heti riitapukareiksi.

"käytät sellaisia ja sellaisia nimityksiä, puhut loukkaavasti" jne. SIKSI minä puuttuisin sellaiseen tahi pyrkisin välttelemään sellaisen kanssa käymistä. jotkut voivat ovat vieläkin kakaroita.

Vierailija
7/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäistä käytöstä tuolta ihmiseltä, ei varmaan ihan kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
8/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiesportaan asia ilman muuta. Siitäkin heille maksetaan lihavaa liksaa.

Vierailija
9/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärhentelystä saa helposti varoituksen tai potkut. Ei töissä ketään tarvitse pelätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi