Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin apua ja näkökulmaa, ero ja yhteenpaluu?

Vierailija
02.10.2024 |

Ero 1v sitten, 25v oltiin yhdessä. 2aikuista lasta  asuvat omillaan. Ero minun päätös, en voinut hyvin henkisesti. Oltiin erilaisia.miehelle ulkonäkö ja koti ei tärkeitä. Itselle esteetikkona on   ja mies hyvin erakko. Minä en niinkään. Mies negatiivinen, itse en. Luulin löytäväni onnen. En löytänyt. Olen yksinäinen, mt ongelmainen,eläkkeellä, pienituloinen. 

Nyt paluu yhteen mahdollinen. Itsellä nyt kiva asunto. Entinen asuntomme on myynnissä. Ei ole mennyt kaupaksi 4kk aikana. Nyt mies haluaa että muutamme siihen ja laitamme vähän kuntoon ja uudestaan myyntiin ehkä ensi kesänä. On omakotitalo. Kumpikaan ei viihdytä sillä alueella tai olla omakotiasujia. Mutta talo on kyllä nätti jos vähän laittaa. Mutta. Kannattaako paluu sen vuoksi ettei olisi yksinäinen tai pahasti raha asiat. Mies myös vähän vätys tekemään mitään. Remppaa ym. Tekee kyllä jos saa aloitettua. Tosin sekin loppuu jos ei jälki ole täydellistä.mitäs tässä tekisi. Kumpikin pitää omat nykyiset kämppänsä ja  myymme entisen talon pienemmällä hinnalla.vai muutto yhteen ja mahdollisesti samat ongelmat jatkuu. Jos emme ole yhdessä niin mies ei halua olla ystäväni. Eli täydellinen yksinäisyys sitten.olen vain kotona. Ei ystäviä

Ja tämä on toinen kirjoitukseni. Eka hävisi. Niin siksi virheitä nyt...sori siitä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on hoitotaho ja käyn juttelemassa. Seuraava aika on 3viikon päästä. En oikein tiedä mitä tehdä. Välittäjäkin painostaa ratkaisuun

Ap

Vierailija
2/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin yhteen, olet unelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista syistä kannata palata yhteen. Ihminen pärjää yksin pienilläkin tuloilla. Anna nyt todella aikaa itsellesi ja ala kerätä elämääsi asioita mistä nautit. Mikään ei tule sormia napsauttamalla. Tyhmintä on aina toistaa samaa asiaa ja odottaa eri lopputulosta. 

Vierailija
6/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista syistä kannata palata yhteen. Ihminen pärjää yksin pienilläkin tuloilla. Anna nyt todella aikaa itsellesi ja ala kerätä elämääsi asioita mistä nautit. Mikään ei tule sormia napsauttamalla. Tyhmintä on aina toistaa samaa asiaa ja odottaa eri lopputulosta. 

Samaa mieltä. Keskity ensin omaan elämään ja laita se kuntoon. 

Vierailija
7/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En palaisi yhteen. Vaikka nyt tuntuu vaikealta, totut ajan mittaan. Yksi vuosi on lyhyt aika tottua noin isoon muutokseen.

Nauti kauniista kodistasi ja omasta vapaudesta. Löytyisikö joku harrastus tai ryhmä, jossa voisit käydä?

Vierailija
9/9 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä