Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden lapsuudenperheissä samaa?

Vierailija
02.10.2024 |

Poikaa ylistetään ja poika menestynyt elämässä. Itse taas mt ongelmainen ja turha, olen myös nainen jonka pitäisi kodista pitää huolta. Myös koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain. Ahkeruus on ihmisen arvo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/5 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja veljelläni on kummallakin ollut masennusjaksoja. Äitini - ulospäin feminismin ja tasa-arvon kannattaja - käski mun lakata kiukuttelemasta (koska hänkin on aina selvinnyt itse), mutta veljen vaikeaa jaksoa piti ymmärtää. Veli ei tee mitään väärin, vaikka on taas ihan kujalla oleva sovinisti. Äiti syyllistää veljeni ja minun huonoista väleistä, ja itse puhuu pskaa omasta veljestään jatkuvasti ja suuttuu jos siihen pilkkaamiseen ei lähde mukaan.

En tarvitse äitiä elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain junttiperheeltä. Kantisperheet eivät aina eroa paljon musulmaaniperheistä. 

Vierailija
4/5 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, poika (mies) ei tee mitään väärin ja kaikki kannetaan valmiiksi aikuiselle. En syytä veljeäni tästä.

Vierailija
5/5 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellaista, ettei koskaan saanut olla millään tavalla tuhma. Aina piti olla kiltti ja ahkera, eikä koskaan saanut olla eri mieltä, tai kiukutella. En vieläkään osaa näyttää negatiivisia tunteita. Sitten ne kääntyvät itseen. Viiltelen jne. En ole koskaan kuullut vanhemmiltani mitään positiivista. Aina kritiikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan