Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne ohjata nuori aikuinen juttelemaan kun

Vierailija
02.10.2024 |

Esim. uskonto aiheuttaa ahdistusta? Kokee liian isona asiana ja pähkii asioita itsekseen. Mielialalääkitys on mutta sitä puretaan pois, lääkärin mielestä ei ole enää tarvetta. Mutta tuo asia ahdistaa ja olen yrittänyt pähkiä kenen kanssa voisi keskustella. Perheemme ei ole erityisen uskonnollista, ihan tapakristittyjä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asiantuntija enkä voi neuvoa mutta hiukan tuntui kylmänväreitä kun mainitsit että kyseessä nuori ihminen ja uskonasioista ahdistuminen.

En halua sanoa mitään mitä mieleeni tulee mutta onko nuori koulussa tai opiskeleeko?  Työelämässä? Sieltä kautta voisi aloittaa.  Ehdottomasti jos ahdistusta ilmenee, on syytä hakea apua ja juuri siihen.  Kaikki masennuslääkkeet eivät  ole niin tehokkaita ahdistukseen ja kun kyseessä on yksi tietty aihe se pistää ajattelmaan.

Olen istse hoitoalalla mutta en suoranaisesti psykiatrian puolella.  Sitä puolta kuitenkin jonkin verran tuntien suosittelisin vahvasti  hakemaan sen puolen apua  vaikka terveyskeskuksesta lähetteellä.

Vierailija
2/3 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija enkä voi neuvoa mutta hiukan tuntui kylmänväreitä kun mainitsit että kyseessä nuori ihminen ja uskonasioista ahdistuminen.

En halua sanoa mitään mitä mieleeni tulee mutta onko nuori koulussa tai opiskeleeko?  Työelämässä? Sieltä kautta voisi aloittaa.  Ehdottomasti jos ahdistusta ilmenee, on syytä hakea apua ja juuri siihen.  Kaikki masennuslääkkeet eivät  ole niin tehokkaita ahdistukseen ja kun kyseessä on yksi tietty aihe se pistää ajattelmaan.

Olen istse hoitoalalla mutta en suoranaisesti psykiatrian puolella.  Sitä puolta kuitenkin jonkin verran tuntien suosittelisin vahvasti  hakemaan sen puolen apua  vaikka terveyskeskuksesta lähetteellä.

Poika on töissä, on ystäviä, urheilee jne. Julkiselta puolelta ei ole tähän oikein apua saanut, on käynyt yksityisellä juttelemassa muutamaan otteeseen. Edelleen kokee tämän asian parissa ahdistusta. Koen itse äitinä, että lääkkeet annettiin ja siinä se apu. Jotain verkossa tapahtuvaa tukimuotoa sai keväällä ja nyt sekin päättynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi