Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
11501/11739 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe selviää onko Pentulive voittaja! Toivon niin.

Vierailija
11502/11739 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amazinglifeofharu on Pikin eli Harun oma Insta.

Kiitos 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11503/11739 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun top3:  Pentulive, Peltsi ja Osmo, Koti koiralle Suomi

Esiintyjät: Osmo, Peltsi, Pekka Pouta (en tiedä onko ehdolla) 

Vierailija
11504/11739 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun top3:  Pentulive, Peltsi ja Osmo, Koti koiralle Suomi

Esiintyjät: Osmo, Peltsi, Pekka Pouta (en tiedä onko ehdolla) 

Finalistit taidettiin jo julkaista. Peltsi ja Osmo oli siellä. Toivottavasti voittavat sillä joku naurumaraton joka taisi myös olla...en ole edes katsonut.

Vierailija
11505/11739 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs prntulivefanit on mieltä tästä viisuehdokaskappaleesta. Onhan tämä teemaan sopiva

Onkohan innoittajana pentulive 🤔😳🤩

Vierailija
11506/11739 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs prntulivefanit on mieltä tästä viisuehdokaskappaleesta. Onhan tämä teemaan sopiva

Onkohan innoittajana pentulive 🤔😳🤩

Toivottavasti ei. Biisi on kamala.

Vierailija
11507/11739 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo ensi vuodeksi enää pentuliveä. Koiria hankitaan nyt jo ihan liikaa väärin perustein. Joka taas ylläpitää esim pentutehtailua. Jos koirista tehdään ohjelma niin puututaan ennemmin epäkohtiin jolla autetaan koiria.

Pentu-live tuo kylläkin todella paljon iloa monille, jotka eivät syystä tai toisesta (esim. pieni kaupunkiasunto, heikko taloudellinen tilanne, kuluttava työ, vähäinen vapaa-aika, allergia, liikuntarajoite, tms) voi omaa koiraa ottaa. Itselläni on valtava ikävä menetettyä lemmikkiä kohtaan ja Pentu-live lievitti tätä ikävää ja auttoi surutyössä. Joten kyllä ohjelma on erittäin tärkeä meille, joilta koirakontaktit puuttuu. 

Vierailija
11508/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Venla-gaalassa Pentulive voittanut. Minulle Pentulive oli paras. Loimu, pennut, Hehku, hoviväki ja pirjo + asiantuntijat. Kiitos! Olette sydänten voittajia!

Vierailija
11509/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei Venla-gaalassa Pentulive voittanut. Minulle Pentulive oli paras. Loimu, pennut, Hehku, hoviväki ja pirjo + asiantuntijat. Kiitos! Olette sydänten voittajia!

Jep. Ihan olisi ansainnut mutta en usko että pentulivellä oikeasti mitään mahdollisuuksia oli. 

Vierailija
11510/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni vähän ohi.. Voittiko siellä joku tylsältä kuulostava nuorten ohjelma (josta en ole koskaan kuullutkaan..)?? Katsoin sivusilmällä silloin tällöin, mutta olin näkevinäni hovineidon juhlamekossa istumassa siellä(?) ja hovimestaria ei kyllä näkynyt (olikohan jäänyt trubaduuria hoitamaan..). Pentulivessä tykkäsin tietysti niistä pääosan esittäjistä, eli ihanista pennuista ja Loimusta sekä tietysti Hehkusta. Niiden asiantuntijoiden höpinöitä en kauheasti viitsinyt seurata. Ainoastaan silloin seurasin, jos oli joku todella tärkeä / mielenkiintoinen aihe, kuten esim. pentutehtailusta juttua ja miten sen osaa välttää etsiessään ostettavaa koiranpentua. Ja pentudisko tietysti oli hauska. Mutta kyllä myös Koti koiralle-sarja olisi mielestäni ansainnut voiton.

Vierailija
11511/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vähän ohi.. Voittiko siellä joku tylsältä kuulostava nuorten ohjelma (josta en ole koskaan kuullutkaan..)?? Katsoin sivusilmällä silloin tällöin, mutta olin näkevinäni hovineidon juhlamekossa istumassa siellä(?) ja hovimestaria ei kyllä näkynyt (olikohan jäänyt trubaduuria hoitamaan..). Pentulivessä tykkäsin tietysti niistä pääosan esittäjistä, eli ihanista pennuista ja Loimusta sekä tietysti Hehkusta. Niiden asiantuntijoiden höpinöitä en kauheasti viitsinyt seurata. Ainoastaan silloin seurasin, jos oli joku todella tärkeä / mielenkiintoinen aihe, kuten esim. pentutehtailusta juttua ja miten sen osaa välttää etsiessään ostettavaa koiranpentua. Ja pentudisko tietysti oli hauska. Mutta

En nyt oikein tiedä olisiko hoviväki tuolla koska ei kai pentulive ollut ehdolla missään muutoin kuin yleisön äänissä. Se finaali kolmikko taas oli kai tiedossa jo viikolla.

Vierailija
11512/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kajon ja Shakin instassa viittaus Venlaan. Kajo nukkuu kuvassa ja tekstinä lukee että kisaväsymystä katsomossa 

Vierailija
11513/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vähän ohi.. Voittiko siellä joku tylsältä kuulostava nuorten ohjelma (josta en ole koskaan kuullutkaan..)?? Katsoin sivusilmällä silloin tällöin, mutta olin näkevinäni hovineidon juhlamekossa istumassa siellä(?) ja hovimestaria ei kyllä näkynyt (olikohan jäänyt trubaduuria hoitamaan..). Pentulivessä tykkäsin tietysti niistä pääosan esittäjistä, eli ihanista pennuista ja Loimusta sekä tietysti Hehkusta. Niiden asiantuntijoiden höpinöitä en kauheasti viitsinyt seurata. Ainoastaan silloin seurasin, jos oli joku todella tärkeä / mielenkiintoinen aihe, kuten esim. pentutehtailusta juttua ja miten sen osaa välttää etsiessään ostettavaa koi

Kyllä se oli jossain Event kategoriassa UMK kanssa. Ihan vitsi.

Vierailija
11514/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon katsojia Pentulivellä eikä voittoon kuitenkaan yltäny. Kumma juttu. Miksei ihmiset äänestäny?

Vierailija
11515/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisöäänten Venlat meni kyllä oikeaan. Osmo ja Peltsi andaitsivat kyllä palkinnot. Isän ja pojan malli yhteisestä ajasta vanhemman ja lapsen välillä sekä malli suomalaisesta luonnosta nauttimisesta. Onnea !

Vierailija
11516/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon katsojia Pentulivellä eikä voittoon kuitenkaan yltäny. Kumma juttu. Miksei ihmiset äänestäny?

No eihän pentulive edes tullut miltään varsinaiselta kanavalta. Katsojamäärät hämää koska pentulivessä latauksia tulee niin eri tavalla.

Vierailija
11517/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kajon ja Shakin instassa viittaus Venlaan. Kajo nukkuu kuvassa ja tekstinä lukee että kisaväsymystä katsomossa 

Niin oli molemmissa Venla mainittu.

Kajon istassa kisaväsymys kuvan vieressä toinen kuva jossa Kajo istuu melkein itsensä kokoisen repun vieressä lähdössä eka koulupäivään. Kuvassa on Kajolla hassun hauskassa asennossa korvat 😂😂 Kertakaikkisen mainio kuva 😁

Vierailija
11518/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pentuliveä oikein voi verrata muihin ohjelmiin. Sitä seurataan niin eri tavalla. Ja kelle se pysti olis kuulunut ? Pennuille ? 😂

Mut olihan tuo aika hölmöä että pentulive oli kategoriassa jonkun UMK ja oliko se just Venlagaalan itsensä kanssa ..hah hah.

Vierailija
11519/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta paljon, toisaalta ei. Esimerkiksi mun tuttava piirissä ei kaikki edes tienneet koko pentuliveä, kun kerroin ei heitä edes kiinnostanut. Ja niistäkin jotka tiesivät ei kaikki katsonut kuin satunnaisesti jos senkään vertaa.

Areenassa käyntikertoja tuli tosi paljon jo senkin takia että ihmiset saattoivat kymmeniä kertoja pitkin päivää avata liven. Itsekin avasin areenaassa liven monta kertaa päivässä, aina silloin kun sattui sopiva väli muilta hommilta. Joten pelkästään jo mulle tuli herraties kuinka monta liven avausta koko ajalta.

Vierailija
11520/11739 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pentuliveä oikein voi verrata muihin ohjelmiin. Sitä seurataan niin eri tavalla. Ja kelle se pysti olis kuulunut ? Pennuille ? 😂

Mut olihan tuo aika hölmöä että pentulive oli kategoriassa jonkun UMK ja oliko se just Venlagaalan itsensä kanssa ..hah hah.

Kyllä, Pentulive, Venla-gaala ja UMK  olivat keskenään "kisaamassa".  Ois ollut aika kornia jos voiton olisi vienyt Venla-gaala Venla-gaalassa .😉🙃 Tai miten sen nyt ottaa 😁

Ketju on lukittu.