Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkispä Salaman kuulumisia enemmän.
Oi, todellakin olisi ihanaa kuulla Rokka/Salamasta ja Hämystä. En ainakaan minä ole kuullut kummastakaan mitään. Molemmista ainoastaan vain sen mitä oli ylen sivulla kun molemmat lähtivät omiin koteihinsa.
Molemmat olivat niin ihanan suloisia. Toisaalta ymmärrän kyllä jos Rokka/Salaman ja Hämyn perheet haluavat pysyä pois julkisuudesta ja haluavat keskittyä pelkästään omaan elämään pentusten kanssa.
Toisten pentujen julkisissa insta storyissa on näkynyt kuvia/videoita, mutta ne ovat olleet sen 24h näkyvissä. Olen nähnyt, että Valo/Hämy oli leikkinyt Säteen kanssa ja Rokka/Salama paininut Kaikun/Välkkeen kanssa
Kiitoksia tiedosta. Multa on mennyt ihan ohi. No eipä ihme kun vain stooreissa näkynyt, ei niitä tule joka päivä tsekattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkispä Salaman kuulumisia enemmän.
Oi, todellakin olisi ihanaa kuulla Rokka/Salamasta ja Hämystä. En ainakaan minä ole kuullut kummastakaan mitään. Molemmista ainoastaan vain sen mitä oli ylen sivulla kun molemmat lähtivät omiin koteihinsa.
Molemmat olivat niin ihanan suloisia. Toisaalta ymmärrän kyllä jos Rokka/Salaman ja Hämyn perheet haluavat pysyä pois julkisuudesta ja haluavat keskittyä pelkästään omaan elämään pentusten kanssa.
Salamasta Rokka oli kyllä videota joskus joulun aikaan kun oli Loimulassa leikkimässä emoLoimun ja Välkkeen Kaikun kanssa. Eli ovat ilm tekemisissä Hoviväen kanssa molempien perheet.
Hämy Valo taas oli ollut leikkimässä joskus Säteen kanssa jommankumman luona tai jossain.
Kiitos sinullekin. Joku jo sanoikin että stooreissa on näkynyt videoita, mutta en niitä joka päivä tsekkaa ja siksi ovat varmaan jääneet näkemättä.
Insta storyssa tarinaa Pilkkeen ja kahden muun bordercolliepennun (eri pentueista) treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Insta storyssa tarinaa Pilkkeen ja kahden muun bordercolliepennun (eri pentueista) treffeistä.
Aivan ihana on myös se video Pilkkeestä ikäviikko 9 -10 kera nimikkobiisin. Pilke leikkii muunmuassa vetoleikkiä Pinnin kanssa. 😍
Minä en siis tunne Pilkkeen perhettä enkä tiedä heistä yhtikäs mitään, mutta instan kautta heistä on välittynyt oiken mukava kuva, sellainen koiraystävällinen ja heistä välittyy rakkaus niin Pinniin kuin Pilkeeseen. 👍
Shakin/Tähden insta storyssa myös tavattu uusi pentukaveri
minulla mahdottoman ikävä Salamaa ja Kipinää🥲
Parisen tuntia vielä näkyy stooreissa kuin Säde ja (muistaakseni) Helvi nukkuvat samanlaisessa kippurassa. Koko ja väri erottaa kaverit toisistaan 😁
Kajo/Tuikkeesta on myös stooreissa lenkkiseura video. Erikseen vielä mainitaan että tie on pihatien pätkä, ettei tartte huolestua koska tiellä ei oo muita käyttäjiä.
Kyllä noi kymmenviikkoisetkin menee jo vinhaa vauhtia. 🥰
Shakki/Tähti tänään pentutreffeillä toisen musta-valkean pennun kanssa. Insta storyyn saatu yksi kuva, joka ei ole pelkkää mustaa suttua :D
Vierailija kirjoitti:
Shakki/Tähti tänään pentutreffeillä toisen musta-valkean pennun kanssa. Insta storyyn saatu yksi kuva, joka ei ole pelkkää mustaa suttua :D
Ikinä en ole kuulutkaan Stabyhoun-rodusta. Tätä kautta näköjään oppii jos vaikka mitä uutta.
Tästä linkistä näette minkälainen karvapallero tuo rotu on pentuna 😍
https://www.stabyhounkerho.com/
Varmaan ollutkin pelkää mustavalkoista suttua jos/kun pennut on innostuneet painimaan. Shakki vissiin mennyt lipaston alle huilimaan kun toi toinen näyttää samlaiselta karvapallerolta kuin tuossa mun linkissäkin on. 😁
Olipa ihanaa nähdä Kaiku/Välkeen video ekasta hallireisusta. 😍
Ja ihana ulkoilukuva Gleen kanssa jossain pellon pientareella.🥰
Kaiku/Välke matkustanut eka kertaa busilla ja on vain ollu ja möllöttänyt 😁🥰
Painoakin on jo 6,4kg, iso ja ihana poika 🌞🥰
Kiitti päivityksistä. Itte kun en osaa niitä ettiä.
Olisi kiva että pirjo koskiselle yleen toimittaisivat kuulumisia ja kuvia ja yle julkaisisi sivuillaan juttua pennuista. On varmaan paljon ihmisiä jotka ei instoja ym.käytä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva että pirjo koskiselle yleen toimittaisivat kuulumisia ja kuvia ja yle julkaisisi sivuillaan juttua pennuista. On varmaan paljon ihmisiä jotka ei instoja ym.käytä.
No ei sellaista voi vaatia eikä odottaa edes. Eihän nämä omistajat millään tavalla hakeneet pentuliveen :) Tänä vuonna on yllättävän avoimesti ollut jaossa näitä omistajien koirilleen luomia tilejä. Edellisinä vuosina ei ole ollut esim kasvattajan kautta näkyvillä mitään. Joku sitten itse löytänyt jos etsinyt.
Yleltä on kyllä joka vuosi tullut jotain esim vuoden päästä "mitä pennuille kuuluu nyt" osasta pentuja ainakin. Mutta sekinhän on täysin omistajista kiinni jos haluavat kertoa.
Saattaa olla että näistä pennuista kuullaankin joskus enemmän koska ovat hyvin aktiiveja omistajia osa näyttää mielellään kertovan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin. Halukkaat voisivat infota vaikkapa kasvattajalle, että heidän pennun kuvia ja kuulumisia saa julkaista myös Ylen sivuilla. Kasvattajallahan on varmasti suora yhteys ainakin Pirjoon. Tunnustan, että pikkuisen jää "tyhjä olo" kun pentulive loppuu kuin seinään ja sen jälkeen koko koirapoppoosta ei kuulu välttämättä juuri mitään. Ymmärrän että kaikki eivät halua oman koiransa kuvia julkiseksi jne. mutta jollekin se voi olla ihan ok. Itse kuulun niihin tumpeloihin jotka eivät ole instassa eikä facessa ja näin ollen olen minäkin ihan teidän ja Ylen sivujen varassa.
Loimu ja Hehkukin päässeet vähän harjoituksiin johkin salille. Hyvin innoissaan oli Loimukin vähän kevyemmästä harjoittelusta vielä mutta Hehku viiletti hirveää vauhtia pitkin puomia ja pujotteli keppien välistä. Ja Trubaduurikin siellä konttaili koiraesteiden välissä.
Salamasta Rokka oli kyllä videota joskus joulun aikaan kun oli Loimulassa leikkimässä emoLoimun ja Välkkeen Kaikun kanssa. Eli ovat ilm tekemisissä Hoviväen kanssa molempien perheet.
Hämy Valo taas oli ollut leikkimässä joskus Säteen kanssa jommankumman luona tai jossain.