Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Rupesin vasta katsomaan tuota viimeistä chattitapahtumaa ja Tuikkeen ja Välkkeen jäähyväisiä. Ärsyttää vähän, että sielläkin on se musta aikuinen koira mukana, tuo turhaan rauhattomuutta tilanteeseen, eikä aikuinen koira ole minusta niin kiinnostava tässä tapauksessa.
Minusta taas Hehku-täti on ollut kauden suola. Tässä kaudessa niin paljon hyvää<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi välkkeestä ei tule agility-koiraa, jotenkin välke tuntuu liian rationaaliselta siihen. "Eikö nyt voitais mennä vaan metsälenkille katsomaan jäniksiä, miksi mun täytyy noiden typerien esteiden yli hyppiä muita viihdyttääkseni." Pelastajakoira sopii oikein hyvin, siinä on järkeä. ;)
Meneekö Välke pelastushommiin ?
Mahdollisesti. Olisi dopivuutta siihen. Ja hänellä on koirakaverikin.
Puheet ja chatti meni sekaisin kun yritti pysyä perässä viesteistä niin rekisteröin vain sen että kaveri on. Ehkä ylen sivulla on vielä.
Minkälaise
Välke menee kotiin, jossa on jo pidempään ollut sileäkarvaisia collieita. Tällä hetkellä perheessä asuu yksi sileäkarvainen collie.
Suunnitelmissa on pelastuskoiratoiminta ja ehkä vähän tottelevaisuuskoulutusta. Hovineito arvelee, että Välkkeelle sopii pelastuskoiratoiminta, sillä se on läpi harmaan kiven -tyyppinen persoona.
Mitä v*ttua, eikö illan tapahtumia enää näe? Loppumisesta ei ole vielä 4 tuntia 🤬 Nyt yle kyllä ryssi tämän asian 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko Salaman tulevasta perheestä mitään
Hänelle ei ole nyt koirakaveria siellä. Harrastuksia kyllä.
Minun mielestä tuolla luki että pelastuskoiratoimintaa niinkuin vähän aavistelinkin.
Ja Tukkeellekkinntaisi lukea että ainakin kokeillaan myös pelastushommia. Mutta jotain muutakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Ja Tukkeellekkinntaisi lukea että ainakin kokeillaan myös pelastushommia. Mutta jotain muutakin oli.
Tuikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tuolla luki että pelastuskoiratoimintaa niinkuin vähän aavistelinkin.
Salama on menossa ainoaksi koiraksi, jossa harrastetaan aktiivisesti pelastuskoiratoimintaa. Perheeseen kuului syksyllä vielä toinen koira, josta aikaisemmin syksyllä aika jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, eikö tämän illan ohjelmaa voi enää missään katsoa???? Olin töissä illassa ja nyt ajattelin katsoa Loimulan viimeisen lähetyksen. Löytyykö se mistään?
Eikö ne toimituksessa sanoneet että illasta tulee tallenne Areenaan katsottavaksi?
Minunkin mielestä sanottiin. Mutta ei mulle nyt niin väliä. Hyvästelty jo. Riittää kun saa vielä terveiset uusista kodeista viimosilta. Luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama on menossa ainoaksi koiraksi, jossa harrastetaan aktiivisesti pelastuskoiratoimintaa. Perheeseen kuului syksyllä vielä toinen koira, josta aikaisemmin syksyllä aika jätti.
Arvasin että Salamasta tulee pelastuskoira. Tai ainakin oppilas. Luulen että sopii siihen.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin vasta katsomaan tuota viimeistä chattitapahtumaa ja Tuikkeen ja Välkkeen jäähyväisiä. Ärsyttää vähän, että sielläkin on se musta aikuinen koira mukana, tuo turhaan rauhattomuutta tilanteeseen, eikä aikuinen koira ole minusta niin kiinnostava tässä tapauksessa.
Perhe sai tehdä miten halusi, ja eihän nyt yhtä voi pitää ihan pimennossa pennuista. Ei Hehku häirinnyt itse asiaa.
Hovilassa varmaan poksautettu kuohuvat vapauden kunniaksi pentulaatikossa. Ei kameroita eikä mikrofoneja.
Taisi olla että huomenna pentulaatikko puretaan.
itkin varmaan 20 min kameroiden sulkemisen jälkeen, niin kuin vrm muitakin
oli ihana kausi, ensi syksyllä sitten:)
Yhdestä pentueesta siis ainakin kolme pelastuskoiraa, hieno homma.
kyllä sulki koko, katsoin koko chatin alusta loppuun mutta ihan kuin joku olisi sanonut että laittaa jälkikäteen jäähyväiset yleen. ei ole vieläkään. no en tiedä näinkö harhoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Hehku-täti on ollut kauden suola. Tässä kaudessa niin paljon hyvää<3
Joku luonnehti osuvssti Hehkua, että on kuin se hassutteleva täti joka vierailee Loimulassa ja villitsee pentuja.
Hehku on upea koira. Ja niin hellästi kohdellut pienempiään. Otin puhelimella videolle tämän päiväisen ulkoiluhetken. Se oli riemastuttavaa katsottavaa, Hehku ja Loimu riehuivat lumessa kuin pennut konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pentutehtailua!
Loimu aatteli, että ei tässä nyt himmailla vaan kun pentuja tehdään niin tehdäänpä sitten kunnon lauma. Tai sitten Peto on todellakin peto. *köh
HN instassa on lueteltu heidän kolme koiraa , Loimu, Kipinä ja Hehku.
Lisäyksenä edelliseen: musta koira leikkii kyllä tosi kivasti pentujen kanssa.