Onko väärin käyttää tekoälyä
Esim työhakemusten tekemiseen? Olen vain niin huono kirjoittaja (enkä hae mitään kirjoittamiseen liittyvää työtä). Pidätkö pahana jos syötän tekoälylle asiat jotka haluan tuoda ilmi, ja se muotoilee ne sujuvaksi tekstiksi?
Kommentit (5)
Ei ole väärin, mutta ota huomioon, että tekoälyn tuottama teksti ei ole useinkaan sujuvaa, vaikka se olisikin teknisesti ottaen kirjoitettu oikein. Lue ainakin huolella läpi se teksti ja korjaa virheet järkeviksi. 80% tekoälytekstistä pitää korjata ihmiskielelle.
En usko, että sinulle on hyväksi jäädä ainakaan kiinni tekoälyn käyttämisestä hakemuksen kirjoituksessa.
Käytän itsekin siellä sun täällä. Apuvälineeksihän se on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin, mutta ota huomioon, että tekoälyn tuottama teksti ei ole useinkaan sujuvaa, vaikka se olisikin teknisesti ottaen kirjoitettu oikein. Lue ainakin huolella läpi se teksti ja korjaa virheet järkeviksi. 80% tekoälytekstistä pitää korjata ihmiskielelle.
En usko, että sinulle on hyväksi jäädä ainakaan kiinni tekoälyn käyttämisestä hakemuksen kirjoituksessa.
Tottakai tarkistan aina ja muokkaan lauseita sieltä täältä. Olen kyllä hyvä lukemaan ja korjaamaan, mutta tekstin tuottaminen itse tyhjästä on tuskallisen hidasta. Ap
Ei tietenkään ole väärin. Olisi typerää olla käyttämättä!
Kaikki fiksut jo tekee noin