Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin käyttää tekoälyä

Vierailija
01.10.2024 |

Esim työhakemusten tekemiseen? Olen vain niin huono kirjoittaja (enkä hae mitään kirjoittamiseen liittyvää työtä). Pidätkö pahana jos syötän tekoälylle asiat jotka haluan tuoda ilmi, ja se muotoilee ne sujuvaksi tekstiksi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fiksut jo tekee noin

Vierailija
2/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, mutta ota huomioon, että tekoälyn tuottama teksti ei ole useinkaan sujuvaa, vaikka se olisikin teknisesti ottaen kirjoitettu oikein. Lue ainakin huolella läpi se teksti ja korjaa virheet järkeviksi. 80% tekoälytekstistä pitää korjata ihmiskielelle.  

En usko, että sinulle on hyväksi jäädä ainakaan kiinni tekoälyn käyttämisestä hakemuksen kirjoituksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsekin siellä sun täällä. Apuvälineeksihän se on tarkoitettu?

Vierailija
4/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin, mutta ota huomioon, että tekoälyn tuottama teksti ei ole useinkaan sujuvaa, vaikka se olisikin teknisesti ottaen kirjoitettu oikein. Lue ainakin huolella läpi se teksti ja korjaa virheet järkeviksi. 80% tekoälytekstistä pitää korjata ihmiskielelle.  

En usko, että sinulle on hyväksi jäädä ainakaan kiinni tekoälyn käyttämisestä hakemuksen kirjoituksessa. 

Tottakai tarkistan aina ja muokkaan lauseita sieltä täältä. Olen kyllä hyvä lukemaan ja korjaamaan, mutta tekstin tuottaminen itse tyhjästä on tuskallisen hidasta. Ap 

Vierailija
5/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole väärin. Olisi typerää olla käyttämättä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme