APUA! Kissa tulee öisin herättelemään!
Kissa tulee yöllä leipomaan pääni päälle ja jos laitan makkarin oven kiinni niin se tulee yöllä raapimaan sitä kun se haluaa sisään. Vinkit ja neuvot kehiin! Help!
Kommentit (561)
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Miksi teet tästä niin ison numeron?
Tulpat korviin ja ovi kiinni. Anna raapia mitä raapii - väliovet ovat halpoja.
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Kissojen elämä on näköjään ihan toisenlaista nykyään kuin 60- luvulla. Niidenkin.
Kissan voi laittaa vaikka kylppäriin yöksi. Siellä ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Kissan voi laittaa vaikka kylppäriin yöksi. Siellä ei häiritse.
haha :D Meidän kissa menee joskus tietoisesti kylppääriin, kun pitää saada minut hereille tai muuten saada huomioni ja minut paikalle. Tietää miten siellä saa aikaan mahdollisimman paljon meteliä: tiputtamalla tavaroita kylpyammeeseen tai lavuaariin (parasta on tasulla mäiskiä ammeen metalliketjussa olevaa tulppaa (tulee kivat äänet muuten, varmasti kaikuu koko asuntoon) ympäri ammeen pintaa. Ihan varmasti olen ylhäällä noin 30 sekunnissa ja kissa tietää sen. Eikä ole auttanut sekään että olisin kuin en huomaisi koko meteliä, kissa tietää, että näyttelen. Voi lopettaa päiväksi, mutta sitten se alkaa taas. Joskus otin tulpan pois, mutta kissa keksi tosiaan sitten alkaa tiputella tavaroita ammeeseen ja lavuaariin ja kun tavarat laitettiin kaappiin, niin opetteli avaamaan kaapin tai kantamaan tavaraa muualta asunnosta kylppäriin.
Nousen siis kiltisti ylös, kun hallitsja haluaa, menen keittiöön laittamaan märkäruokaa ja takaisin nukkumaan. kissa syö masun täyteen, tulee makkarin matolle nuolemaan itsensä puhtaaksi ja sitten tyytyväisenä kainaloon nukkumaan. kissalla on vielä kuivaruokaa aina tarjolla, mutta aamu on kertakaikkisen pakko aloittaa märkäruoalla.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
Olen työtön luuseri.