Pitäjänmäki asuinalueena?
Kaipailisin kokemuksia Reimarlasta. Etenkin siitä alueesta, joka jää Konalantien toiselle (eli Mäkkylän) puolelle.
Kiitos, jos vastaat.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
En itse asu siellä, olen vaan töissä Pitskussa, mutta tuo Reimarla näyttää ainoalta alueelta siellä missä itse voisin harkita asua. Muuten on aika kulttuurisesti rikastettua aluetta ja sellaista perusankeaa lähiötä.
Hyvä tietää, kiitos.
Ap
Ihan ok. Rauhallinen ja tavallinen. Ei niin kovin rikastettu. Pystyy ihan hyvin elämään normaalia helsinkiläiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Rauhallinen ja tavallinen. Ei niin kovin rikastettu. Pystyy ihan hyvin elämään normaalia helsinkiläiselämää.
Vissiin valtaosa Reimarlaa jää juuri ko. tien toiselle puolelle, palvelut ym. sellaiset?
Ap
Vältä ainakin mäkkärinkulmia,siellä sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vältä ainakin mäkkärinkulmia,siellä sattuu ja tapahtuu.
Jää kauas Reimarlasta
Aivan pas--, liian lähellä espoota.
Konala on parempi paikka asua.
Konalan jauhelihamies
Vierailija kirjoitti:
Aivan pas--, liian lähellä espoota.
Kieltämättä on vähän sellainen tyypillinen lähiö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täynnä juoppoja ja narkkeja
Juuri tuo kuvaamani alue?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole kumpiakaan. Ei Pitskussa eikä Konalassa. Lähimmät juopot löytynee ehkä Kantsusta.
Kun on koti Reimarlassa paikassa on paremmassa. Laulaa vanha lastenlaulukin, usko jo laulun sanomaa. Jos vielä ooseik kiinteistö niin aina parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole kumpiakaan. Ei Pitskussa eikä Konalassa. Lähimmät juopot löytynee ehkä Kantsusta.
Ai, no hyvä!
Ap
Jos on kiskoliikennettä niin kohtaa narkit yleensä. lixz
Käy ulkoilemassa sillä suunnalla eri kellonaikoina ja eri viikonpäivinä, käy myös kaupoissa jne. Saat vähän tuntumaa alueen arkeen, jos ei ole tuttu.
Ystävätär on asunut Pitäjänmäentien varrella kerrostalossa muutaman vuoden. Kauppa on lähellä ja joku pizzeria, ei juuri muuta. Bussilla pääsee helposti ostareille. Rauhallista seutua ainakin siinä. Ulkomaalaistaustaisia jonkun verran, mitään juoppoja tai norkoilijoita en ole huomannut. Voisin siellä asua kyllä.
Eräs asukas pyysi p o i k i a lopettamaan jalkapallonpeluun keskellä yötä. Sai vastaukseksi raiskausuhkailuja.
En itse asu siellä, olen vaan töissä Pitskussa, mutta tuo Reimarla näyttää ainoalta alueelta siellä missä itse voisin harkita asua. Muuten on aika kulttuurisesti rikastettua aluetta ja sellaista perusankeaa lähiötä.