Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ahdasmielisyydestä asiallista keskustelua

Vierailija
01.10.2024 |

Yhteiskunta polarisoituu ja tälläkin palstalla haetaan koko ajan poliittisia vastakkainasetteluja, ihmiset jakautuvat eri leireihin, nojaavat tiukkoihin periaatteisiinsa jne. 

Olen törmännyt ahdasmielisiin ja hyvin mustavalkoisiin ihmisiin kaikenlaisissa poliittisissa leireissä: oikeistossa, vasemmistossa, kansalaisjärjestöissä, uskonnollisissa liikkeissä...

He ovat omasta mielestään varmasti täysin "vihamiehiensä" vastakohtia, mutta näin ulkopuolisen silmin todella saman oloisia ja saman henkisiä. Yksi sanoo, ettei voi olla samassa tilassa lihaa syövien kanssa. Toinen sanoo, ettei voi olla samassa tilassa vegaanin kanssa. Yksi ilmoittaa joka tilanteessa vastustavansa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, toinen pukeutuu arkenakin sateenkaarimerkkeihin ja nostaa oikeudet esiin vaikka puhuttaisiin kahvinhinnasta. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon. 

Voiko olla niin, että ahdasmieliset ja mustavalkoiset, jotakin tiettyä hyvettä, sääntöä tai aatetta intohimoisesti kannattavat ihmiset ovat samanlaisia riippumatta oikeastaan siitä, mitä kannattavat. Heidän persoonansa ja ajatuskulkunsa on aivan samanlainen ja sitten on vain sattumaa, mihin leiriin he oman tuttavapiirinsä tai kasvatuksensa myötä päätyvät huutamaan.   

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kaikki ehdottomat ääriajattelusta viehättyneet ihmiset ovat jotenkin samanlaisia. Heille on tärkeää, että ympärillä on samalla tavalla ajatteleva ryhmä ja nojaavat identiteettinsä tiukasti johonkin moraaliseen kysymykseen.

Vierailija
2/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen köyhyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta minun mieheni kertoi fantasioivansa siitä, että päästäisin pierun seksin aikana. Juu, Aluksi olin hieman nolostunut ehdotuksesta, mutta päätin kuitenkin antaa periksi ja kokeilla. Huomasin peilistä, että miehen kasvoilla oli villi ja intohimoinen ilme, kun hän suuteli odottaen peppuani. Niinpä, kun tilanne oli sopiva ja tunnelma intiimi, annoin pienoisen pieraisun kuulua. Mies oli innoissaan ja hämmästynyt. Hän todella kiihottui valtavasti. Se toi minulle uskomatonta tyydytystä ja nautintoa.  Ehdottomasti tehdään uudelleen.

Vierailija
4/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Lisäksi pidän naisista, jotka nauttivat miehen alistamisesta ja rakastavat dominoida, joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Vierailija
5/5 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on todella ahdasmielisiä. Niin kauan kuin koen naisen piereskelyn kiihottavaksi, kaikki muu on vain lisäominaisuuksia. Pierut kasvoille, piereminen kun penikseni on sisällä heidän takapuolessaan tai vain persposken nostaminen istuenpierren - itse teko on tärkein ja kaikki muu siihen liittyvä riippuu mielialasta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.