Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut viitsivät elättää vuosikausia puolisoa joka ei viitsi tehdä töitä

Vierailija
01.10.2024 |

Kun työnteko on niin raskasta eikä huvita.

En tarkoita mitään pikkulasten äitejä vaan laiskoja ihmisiä, jotka ei vaivaudu tekemään töitä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on sinulta ap pois? Jokainen eläköön tyylillään.

Saa kai ihmetellä, miksi tänne pitää tulla tämmöisiä kysymään, eihän mistään voi keskustella.

Kukin SAA elää tyylillään, mutta kuka on niin idiootti että maksaa jonkun makaajan kotonaolon

Ihmettely ja syyttely on kaksi eri asiaa. Sä syytät muita ihmisiä valinnoista, joita et ymmärrä. Kaikki ne mun tuttavaperheet perheet, joissa tämmöinen järjestely on, päätös on tehty ihan yhteisymmärryksessä pulisoiden kesken. Ei ole mulla siihen mitään kommentoitavaa/ sanomista/ edes ihmeteltävää.

Vierailija
42/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain niitä jotka eivät halua elättää edes omia lapsiaan.

Näitä on kyllä aivan käsittämättömän paljon. Muistan, kun täällä vauvallakin on käyty keskusteluja miten välttää  elatusmaksut. Ukot oli valmiita katoamaan vaikka ulkomaille, ettei vaan tarvitsisi maksaa oman lapsen elatuksestä mitään.  Ja jatkuva parku on  siitä, että,  kun eroaa joutuu maksamaan lapsen elatuksesta ja se on niin hirveän väärin!

Miten tää liittyy aloitukseen? Aloituksessa ei puhuttu pikkulasten äideistä eikä lasten elättämisestä vaan aikuisen elättämisestä :) 

Liittyy monien miesten heikkoonhalukkuuteen elättää yhtään ketä

Nytkö ei saa puhua sukupuolispesifeistä ongelmista liittyen itsensä ja huollettavien elatukseen, koska ap ei mainitse sukupuolia? Ilmeisesti kuitenkin se naisten p*lluttelu upposi sinusta silti otsikon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä rakkaista haluaa huolta pitää. Ei sitä faktaa tarvii järkeistää.

Oli se sitten puoliso, aikuinen lapsi, vanhempi, isovanhempi.

Vierailija
44/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuvottava ketju, juoruatte mutu pohjalta ilkeästi muista tietämättä paremmin tai edes yrittämättä miettiä muiden tilanteita paremmin, syöksytte ensimmäisiin ja ilkeimpiin oletuksiin jotka on aina se et muut on vaan viallisia ja erinomaisia.

Kannattais ehkä hetki miettiä kenen pussiin pelaatte kun alatte tällä tavalla tuhoaan meidän yhteisöllisyyttä.

Putin ja meidän omaa kansaa halveksiva natsî-hallitus tulee ensimmäisenä mieleen.

Tolkun mies.

Nyt on meneillään ihan massiivinen vihataan kaikkia omia-kamppanja näillä natsî-rölleillä.

Vierailija
45/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai ihmetellä, miksi tänne pitää tulla tämmöisiä kysymään, eihän mistään voi keskustella.

Kukin SAA elää tyylillään, mutta kuka on niin idiootti että maksaa jonkun makaajan kotonaolon

Ihmettely ja syyttely on kaksi eri asiaa. Sä syytät muita ihmisiä valinnoista, joita et ymmärrä. Kaikki ne mun tuttavaperheet perheet, joissa tämmöinen järjestely on, päätös on tehty ihan yhteisymmärryksessä pulisoiden kesken. Ei ole mulla siihen mitään kommentoitavaa/ sanomista/ edes ihmeteltävää.

Kerrotko tällaisesta tilanteesta, jossa työkykyinen  työhaluton ja töissäkäyvä ovat yhdessä päättäneet, ettei työhaluttoman tarvitse enää hakeutua töihin tai tehdä kotitöitä.

Vierailija
46/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuvottava ketju, juoruatte mutu pohjalta ilkeästi muista tietämättä paremmin tai edes yrittämättä miettiä muiden tilanteita paremmin, syöksytte ensimmäisiin ja ilkeimpiin oletuksiin jotka on aina se et muut on vaan viallisia ja erinomaisia.

Kannattais ehkä hetki miettiä kenen pussiin pelaatte kun alatte tällä tavalla tuhoaan meidän yhteisöllisyyttä.

Putin ja meidän omaa kansaa halveksiva natsî-hallitus tulee ensimmäisenä mieleen.

Tolkun mies.

Nyt on meneillään ihan massiivinen vihataan kaikkia omia-kamppanja näillä natsî-rölleillä.

Toi yks impotentti ja käytännössä välitön alapeukku vaan varmistaa sen.

Vierailija
47/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinytkään joten erohan siinä tuli. Oltiin alle kolmekymppisiä ja mulla on unelmia joiden eteen täytyy tehdä töitä jotta ne saa rahoitettua. Esimerkiksi omakotitalon ostaminen yksin olisi ihan mahdotonta mun tuloilla jos siinä pitäisi vielä maksaa toisenkin elämä. Epäreilua se on kun toinen makaa kotona ja toinen painaa töitä pää märkänä että saa laskut maksettua.

Vierailija
48/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan kateellinen, kun ei itse onnistu saamaan elättäjää 😆

Vierailija
49/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsinytkään joten erohan siinä tuli. Oltiin alle kolmekymppisiä ja mulla on unelmia joiden eteen täytyy tehdä töitä jotta ne saa rahoitettua. Esimerkiksi omakotitalon ostaminen yksin olisi ihan mahdotonta mun tuloilla jos siinä pitäisi vielä maksaa toisenkin elämä. Epäreilua se on kun toinen makaa kotona ja toinen painaa töitä pää märkänä että saa laskut maksettua.

Oikeasti? Toinenko tosiaan makasi kotona? Hän ei tehnyt mitään kotitöitä? Sä teit kaikki kotityötkin?

Miten naimisiin sitten päädyit makaajan kanssa? Miten edes kohtasitte? Rakastuit? Eikö unelmista tullut puhetta ennen liittoa?

Aidosti kiinnostaa.

Vierailija
50/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kellekään kuullu jos toinen haluaa elättää toista. Voihan syy olla, että on eläkkeellä tms. Mutta jos heille passaa, niin se on heidän oma asiansa. Vaikkei sitä ymmärtäiskään.

Vierailija
51/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanne on poikkeus, sillä minulla on rahaa. Olen 90 luvulla voittanut lotossa, minulla on mm sijoitusasuntoja. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen en palannut töihin.

Mun ystävällä on mies Gambiasta. Aamulla on puuro odottamassa, mies menee itikseen, ystävä töihin. Kun ystävä tulee kotiin, odottaa ruoka siistissä kodissa. Mies ei tule ikinä saamaan Suomesta töitä, mutta saa työvoimakorvauksen, vai mikä se on. Käy soittamassa joissain , lähinnä afrikkalaisten juhlissa, mutta saa vain taskurahaa.

Päiviitäin soittelee omaksi iloksi ja mummot tuo hänelle pullaa, kun ääni kuuluu heillekin

Vierailija
52/52 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tällaisesta tilanteesta, jossa työkykyinen  työhaluton ja töissäkäyvä ovat yhdessä päättäneet, ettei työhaluttoman tarvitse enää hakeutua

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta kertoa muille kahdenkeskisistään päätöksistä. Nehän ovat yksityisasioita eikä virallisia kuulutuksia. Se mitä muut kuvittelevat niin on ihan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän