Pilapimpottaja teinit tulee soittamaan illalla ovikelloa!
Nyt jo monta iltaa peräkkäin sama poikalauma tullut myöhään illalla soittamaan ovikelloa ja lähteneet juoksemaan karkuun. Miksi nykynuoriso on nykyään näin häiriintynyttä? Onko vinkkejä?
Kommentit (873)
Hyvä, että nuorisolla muutakin puuhaa kuin vain puhelimella istuskelua. Tätä lisää!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että nuorisolla muutakin puuhaa kuin vain puhelimella istuskelua. Tätä lisää!
Ajelehaan ne moporallia kaikki aamuyöt.
Vierailija kirjoitti:
Osoite (oma) tänne sitten vaan. Hauskaa tiedossa :)
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Heilahdat paikalle "ryhmysauva" tanassa tiedustellen kestävätkö pimpottelijoiden pyllykolot "pimpottelua".
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Laitoitko kauhunaamarin päälle, kun katsoit ikkunasta. Minä laittaisin sellasen halloween kauhunaamarin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko kauhunaamarin päälle, kun katsoit ikkunasta. Minä laittaisin sellasen halloween kauhunaamarin.
Ja sukulaiset juoksee luurankopuvuissa takaoven kautta teinien luo etupihalle, 60 sukulaista. On pimeä ilta.
Ovikellon painikkeeseen voi kytkeä vaikka väripatruunan, joka laukeaa kun painaa ovikelloa.
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Noi samat temput nähny monta kertaa
Anna vain olla ja ota vähän edes vastuuta itsestäsi.
Maksan veroni ja laskuni sekä teen töitä ja minulle jää ylimääräistä rahaa. Ongelma?
Ne tiennytkään, että tämä on vielä ilmiö.
80-luvun lapsuudessa tuota käytiin mekin joskus tekemässä, joten ainakaan kyseessä ei ole "nykynuoriso" turmeltuminen.
Silloin oli myös tapana soitella pilasoittoja joko koulun tutuille tai puhelinluettelon satunnaisvastaajille.
Ilkeitä pikkuviikareita oltiin ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ei tuollaisia kannata huomioida.