Pilapimpottaja teinit tulee soittamaan illalla ovikelloa!
Nyt jo monta iltaa peräkkäin sama poikalauma tullut myöhään illalla soittamaan ovikelloa ja lähteneet juoksemaan karkuun. Miksi nykynuoriso on nykyään näin häiriintynyttä? Onko vinkkejä?
Kommentit (864)
Vierailija kirjoitti: nosto ylös
Elä sotke niitä ylösnousemus asioita tähän. Pääsiäinen meni jo. Vai tarkoitatko ylöstempausta?
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Itselläni oli joskus sama ongelma. Kerran odotin tarkoituksella oven takana ja kun tulivat pimpottamaan ovikelloa, niin työnsin oven voimalla auki, ja osuin ovella tähän 10-12 vuotiaaseen poikaan joka lähti karkuun. Pimpottelut loppuivat siihen.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista, tsemppaa vähän!
Minulla myös pari kertaa pimputeltiin ovikelloa mutta en avannut koska näin heti etuoven ikkunasta ettei ulkona ollut ketään. Hupaisaa jos pimputtelijat siellä jossain puskassa täpinöissään odotelleet turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota ovikello pois päältä. Näin minä tein . Meillä taas joku vähä-älyinen käy varastamassa ja puhkomassa pyörän renkaat. Yhtenä syksynä kasasivat jotain tavaraa oven eteen ettei saanut ovea kunnolla auki.
Ehkä tuli huono omatunto varastamisesta, niin puhkoi ne, ettei ole itsellekään mitään hyötyä 🤔
Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Älkää monimutkaistako yksinkertaista asiaa.
Kai tajusit, että olin sarkastinen?
Hiekkaosuudelle pieni monttu ja sen päälle matto ja hiekkaa, sisälle sellainen vinkubroileri maksaa Tokmannilla vaan 5 e.