Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilapimpottaja teinit tulee soittamaan illalla ovikelloa!

Vierailija
30.09.2024 |

Nyt jo monta iltaa peräkkäin sama poikalauma tullut myöhään illalla soittamaan ovikelloa ja lähteneet juoksemaan karkuun. Miksi nykynuoriso on nykyään näin häiriintynyttä? Onko vinkkejä?

Kommentit (873)

Vierailija
241/873 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikytin tuollaisilta räkänokilta paskat housuun paineilma-sumutorvella. 

Esim Motonetistä saa. 

Etenkin kovilla pakkasilla myös jääkylmä vesisuihku on tehokas. 

Vierailija
242/873 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa saa kätevästi koko talon hereille, kun painelee ovisummerit läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/873 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun vetää paria ekaa suomeksi sanottuna turpaan niin oppivat kerralla. Itse kiersin niiden taakse pesäpallonmailan kanssa, niin kylläpä pojat juoksi kovaa ennenkuin päästiin edes asiaan. Siihen loppu se leikki.

Vierailija
244/873 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap ei taida kertoa ihan koko totuutta. Mitäs sinä ap olet tehnyt niille lapsille? Ei kukaan tule muuten vaan soittelemaan

Me tehtiin tuota 90-luvulla ja ei me kaikkia tunnettu millainen tavalla.

Sanoisin, että sen vaarantunteen perässä ovat ja ajattelemattomia. Hetken se on hauskaa ja usein sen pysäyttää se, että jää kiinni. Siihen voi käyttää esim. riistakameraa tai liiketunnistinta. Osa myös oli ruuvannut kellon irti niin ei ollut enää niin hauskaa. Muksut nyt vaan on keskenkasvuisia.

Vierailija
245/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkäällä on myös häirikköpimpottelijoita ovien takana ja sen lisäksi virtsaavat kotitalouksien kuistille (rivitalot) sekä kerrostalon ulko-ovien kulkuväylälle.

Huutista kun oon kussut rivitalon kuistille hyvinkäällä joskus teininä :D T. M25

Vierailija
246/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkäällä on myös häirikköpimpottelijoita ovien takana ja sen lisäksi virtsaavat kotitalouksien kuistille (rivitalot) sekä kerrostalon ulko-ovien kulkuväylälle.

Huutista kun oon kussut rivitalon kuistille hyvinkäällä joskus teininä :D T. M25

ja kaverit kans :D

Vierailija
247/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap ei taida kertoa ihan koko totuutta. Mitäs sinä ap olet tehnyt niille lapsille? Ei kukaan tule muuten vaan soittelemaan

Me tehtiin tuota 90-luvulla ja ei me kaikkia tunnettu millainen tavalla.

Sanoisin, että sen vaarantunteen perässä ovat ja ajattelemattomia. Hetken se on hauskaa ja usein sen pysäyttää se, että jää kiinni. Siihen voi käyttää esim. riistakameraa tai liiketunnistinta. Osa myös oli ruuvannut kellon irti niin ei ollut enää niin hauskaa. Muksut nyt vaan on keskenkasvuisia.

mutsis oli

Vierailija
248/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
249/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tulee, eikä mikään auta. Ei poliisit ehdi jäädä kyttäämään, jos eivät kirveellä uhkaa. Itse kutsuin pari tyyppiä vartioon pihalle ja kun räkänokat tulivat, niin siihen jäivät portaille pitsat housuissa seisomaan ja armoa anelemaan. Kaikista otettiin kuva ( ihan sama olisiko saanut) ja uhkaus perään, että jos vielä kerran näkyy tällä pihalla, niin lähtee kuvat kiertoon somessa ja kerrotaan muutama totuus heistä, ei sievää luettavaa. 

Eipä ole näkynyt enää. 🤣

Vierailija
250/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin ovella ja kun pilailija just pimpottamassa avaisin oven niin lujaa kuin vain voisin päin pilailijaa. Ei voisi syyttää pahoinpitelystä kun juuri satuin vaan lähtemään samaan aikaan viemään roskia.

Vierailija
251/873 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tyyppinen ongelma oli aikoinaan itsellä. Tunnistin pojat ja tiesin missä yksi asuu. Kävin vanhemmille sanomassa. Ei auttanut. Seuraavan kerran kävin vanhemmille sanomassa, että minua ei haittaa istua muutamaa vuotta taposta. Loppui pilailu.

Vierailija
252/873 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tyyppinen ongelma oli aikoinaan itsellä. Tunnistin pojat ja tiesin missä yksi asuu. Kävin vanhemmille sanomassa. Ei auttanut. Seuraavan kerran kävin vanhemmille sanomassa, että minua ei haittaa istua muutamaa vuotta taposta. Loppui pilailu.

RAJU

Vierailija
253/873 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitto poliisille

Voi vttu kuormitatte poliisia ihan turhan takia

Vierailija
254/873 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvät naurut saat viimeistään sitten kun joku muu käy sun kuistillasi tarpeilla, karma kostaa. 

Vierailija
255/873 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvät naurut saat viimeistään sitten kun joku muu käy sun kuistillasi tarpeilla, karma kostaa. 

Sitten pääsee youtubeen videolle koska pihallani on kameravalvonta

Vierailija
256/873 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini, tarkeilevä Nokian inssi, jai eläkkeelle ja aloitti häiriköinnin. Käy selvin päin soittelemassa kolmen, neljän aikaan aamuyöstä ovikelloa. Kun otin ovikellosta patterin irti, nin alkoi sitten jyskyttää alakerran ikkunoita ja ovia. 

Laittaa liimaa ja tikkuja postilaatikkooni lukkoon. Myrkyttää pikkulintujen vesiastioita. Aivan sairas.

Espoon poliisi nauraa vaan eikä auta

taidan olla sun naapuri :DDDD

Vierailija
257/873 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykynuoriso"?. Tuollainenhan oli ihan yleistä joskus 50 vuotta sitten.

Vierailija
258/873 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä olet tehnyt niille nuorille? voitko vastata

Vierailija
259/873 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä olet tehnyt niille nuorille? voitko vastata

Ap ei uskalla kertoa