Pilapimpottaja teinit tulee soittamaan illalla ovikelloa!
Nyt jo monta iltaa peräkkäin sama poikalauma tullut myöhään illalla soittamaan ovikelloa ja lähteneet juoksemaan karkuun. Miksi nykynuoriso on nykyään näin häiriintynyttä? Onko vinkkejä?
Kommentit (873)
Kerrostalossa saa kätevästi koko talon hereille, kun painelee ovisummerit läpi.
Ei muuta kun vetää paria ekaa suomeksi sanottuna turpaan niin oppivat kerralla. Itse kiersin niiden taakse pesäpallonmailan kanssa, niin kylläpä pojat juoksi kovaa ennenkuin päästiin edes asiaan. Siihen loppu se leikki.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap ei taida kertoa ihan koko totuutta. Mitäs sinä ap olet tehnyt niille lapsille? Ei kukaan tule muuten vaan soittelemaan
Me tehtiin tuota 90-luvulla ja ei me kaikkia tunnettu millainen tavalla.
Sanoisin, että sen vaarantunteen perässä ovat ja ajattelemattomia. Hetken se on hauskaa ja usein sen pysäyttää se, että jää kiinni. Siihen voi käyttää esim. riistakameraa tai liiketunnistinta. Osa myös oli ruuvannut kellon irti niin ei ollut enää niin hauskaa. Muksut nyt vaan on keskenkasvuisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäällä on myös häirikköpimpottelijoita ovien takana ja sen lisäksi virtsaavat kotitalouksien kuistille (rivitalot) sekä kerrostalon ulko-ovien kulkuväylälle.
Huutista kun oon kussut rivitalon kuistille hyvinkäällä joskus teininä :D T. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäällä on myös häirikköpimpottelijoita ovien takana ja sen lisäksi virtsaavat kotitalouksien kuistille (rivitalot) sekä kerrostalon ulko-ovien kulkuväylälle.
Huutista kun oon kussut rivitalon kuistille hyvinkäällä joskus teininä :D T. M25
ja kaverit kans :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap ei taida kertoa ihan koko totuutta. Mitäs sinä ap olet tehnyt niille lapsille? Ei kukaan tule muuten vaan soittelemaan
Me tehtiin tuota 90-luvulla ja ei me kaikkia tunnettu millainen tavalla.
Sanoisin, että sen vaarantunteen perässä ovat ja ajattelemattomia. Hetken se on hauskaa ja usein sen pysäyttää se, että jää kiinni. Siihen voi käyttää esim. riistakameraa tai liiketunnistinta. Osa myös oli ruuvannut kellon irti niin ei ollut enää niin hauskaa. Muksut nyt vaan on keskenkasvuisia.
mutsis oli
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulee, eikä mikään auta. Ei poliisit ehdi jäädä kyttäämään, jos eivät kirveellä uhkaa. Itse kutsuin pari tyyppiä vartioon pihalle ja kun räkänokat tulivat, niin siihen jäivät portaille pitsat housuissa seisomaan ja armoa anelemaan. Kaikista otettiin kuva ( ihan sama olisiko saanut) ja uhkaus perään, että jos vielä kerran näkyy tällä pihalla, niin lähtee kuvat kiertoon somessa ja kerrotaan muutama totuus heistä, ei sievää luettavaa.
Eipä ole näkynyt enää. 🤣
Itse odottaisin ovella ja kun pilailija just pimpottamassa avaisin oven niin lujaa kuin vain voisin päin pilailijaa. Ei voisi syyttää pahoinpitelystä kun juuri satuin vaan lähtemään samaan aikaan viemään roskia.
Saman tyyppinen ongelma oli aikoinaan itsellä. Tunnistin pojat ja tiesin missä yksi asuu. Kävin vanhemmille sanomassa. Ei auttanut. Seuraavan kerran kävin vanhemmille sanomassa, että minua ei haittaa istua muutamaa vuotta taposta. Loppui pilailu.
Vierailija kirjoitti:
Saman tyyppinen ongelma oli aikoinaan itsellä. Tunnistin pojat ja tiesin missä yksi asuu. Kävin vanhemmille sanomassa. Ei auttanut. Seuraavan kerran kävin vanhemmille sanomassa, että minua ei haittaa istua muutamaa vuotta taposta. Loppui pilailu.
RAJU
Vierailija kirjoitti:
Soitto poliisille
Voi vttu kuormitatte poliisia ihan turhan takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvät naurut saat viimeistään sitten kun joku muu käy sun kuistillasi tarpeilla, karma kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvät naurut saat viimeistään sitten kun joku muu käy sun kuistillasi tarpeilla, karma kostaa.
Sitten pääsee youtubeen videolle koska pihallani on kameravalvonta
Vierailija kirjoitti:
Naapurini, tarkeilevä Nokian inssi, jai eläkkeelle ja aloitti häiriköinnin. Käy selvin päin soittelemassa kolmen, neljän aikaan aamuyöstä ovikelloa. Kun otin ovikellosta patterin irti, nin alkoi sitten jyskyttää alakerran ikkunoita ja ovia.
Laittaa liimaa ja tikkuja postilaatikkooni lukkoon. Myrkyttää pikkulintujen vesiastioita. Aivan sairas.
Espoon poliisi nauraa vaan eikä auta
taidan olla sun naapuri :DDDD
"Nykynuoriso"?. Tuollainenhan oli ihan yleistä joskus 50 vuotta sitten.
Ap mitä olet tehnyt niille nuorille? voitko vastata
Vierailija kirjoitti:
Ap ei uskalla kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei uskalla kertoa
Pistää miettimään...
Säikytin tuollaisilta räkänokilta paskat housuun paineilma-sumutorvella.
Esim Motonetistä saa.
Etenkin kovilla pakkasilla myös jääkylmä vesisuihku on tehokas.