Mietin tässä poistaisinko fb-profiilini... Oletko sinä poistanut ja mikä fiilis sen jälkeen?
Illalla tulee helposti jumahdettua selaamaan sitä ja aika tuntuu kuluvan ihan typerään hommaan... Pitäsikö vaan poistaa koko profiili?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Poistin viitisen vuotta sitten. Palasin kuitenkin jo muutaman kuukauden jälkeen, koska moni yhteisö, kunta tai yritys piti sitä ainoana tiedotuskanavanaan. Uudelleenpalattuani en ole hyväksynyt yhtään kaveripyyntöä, käytän vain tarvitsemieni tiedotuksien saamiseen tai osto/myynti-tarkoituksiin.
Tämähän se on se somejen kiro. Yleensä joka tarkoitukseen on vielä eri some, esim harrastus- ja vanhempainryhmät whatsappissa niin se on melkein pakko olla. Itse käyttäisin muuten vaiķka facebookin roskalavaa tai kirpputoria, mutta en vaan jaksa olla siellä.
En ole täysin poistanut. Olen pitänyt taukoa. Nyt 3 kk. Ainoa mitä sieltä kaipaan on kirppisryhmät. Nyt on tavaroita nurkat väärällään ja Tori on uudistuksen jälkeen ihan kuollut. Vintedissä kukaan ei osta mitään ellet eurolla myy. Facekirpuilla meni ihan hyvin tavaraa. Mutta huomasin tulevani kateelliseksi. Siksi laitoin itseni tauolle. Vaikka tiedän että siellä jaetaan vain hyvät asiat ja hehkutetaan hyviä asioita, silti se söi ja vitutti. Nyt olen vielä enemmän ulkona asioista kuin ennen mutta se mitä ei tiedä, ei vituta joten jatkan somelomaani toistaiseksi.
Vuosia sitten poisti. Ihan turha puolituttujen piiri.
Paikallisuutiset jää näkemättä kun lehtikin meni maksumuurin taa.
Mutta sen hinnan voin maksaa yksityisyydestä.