Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten päihteidenkäyttö

Vierailija
29.09.2024 |

Olen niin kyllästynyt suomalaisten päihteidenkäyttöön. Olen 23v nainen, olen ollut koko ikäni absolutisti. Ikäisteni ystävien mielestä kivaa tekemistä yhdessä on ryyppääminen tai baareissa juokseminen. Haluaisin vain mennä vaikka elokuviin tai syömään, museoihin kiertelemään tms. En tiedä johtuuko tämä vaan siitä että valtaosa kavereistani on parikymppisiä, kolmekymppisillä kavereilla alkoholin käyttö on jo kohtuulliseempaa. Sama pätee tupakoimiseen, ihmisille on aina niin iso shokki etten juo, polta tai vedä muutakaan. Ei huvita lähteä kaveriporukan kanssa mökille tai baariin katsomaan kun toiset riehuu kännissä. Miksi suomalaisten nuorien aikuisten päihteidenkäyttökulttuuri on tämmöistä? Ulkomailla jos olen kertonut että olen absolutisti, ei kukaan ihmettele tai ole ongelmaa kutsua mukaan ja keksiä tekemistä ilman päihteitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Kauhistuttaa miten monet kaverit on jääneet teinien tasolle vaikka ollaan 25+, monet on valmiita käyttämään palkkansa ja tukensa baarireissuihin minne palaa satasia, ja sitten valittavat kun ei riitä rahat normi elämiseen.

Vierailija
2/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat apeaa kansaa, valtaosa ei osaa pitää hauskaa ilman alkoholia. Se että et juo tai polta on erittäin viisasta, ja tulet hyötymään siitä sekä nyt että tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi