Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v mies ja yhtäkkinen halu saada lisää lapsia

Vierailija
29.09.2024 |

43v mies ja 44v puoliso. Kaksi lasta entuudestaan, ylä ja alkouluikäisiä. Aiemmin ei ollut ajatusta, että haluaisin lisää lapsia, mutta nyt on tullut todella kova halu saada vielä yks lapsi. Kun lapsia katsoo, ne on olleet parasta elämässä vaikka raskastakin on ajoittain ollut. Mietin kuitenkin, jaksaisinko aloittaa kaiken alusta. Puolisoni haluaisi myös lisää lapsia, mutta toki tiedostamme riskit ja sen että mahdollisuus on pieni. Olen yrittäny miettiä asiaa mahdollisen lapsen näkökulmasta vaikka nuorekkaita olemmekin ja en oikein saa selvää, mitä tekisi. Yrittäisikö vai olisiko fiksumpaa jättää yritykset sikseen. Outoa, että tässä iässä iskee tällainen halu lisääntyä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää. Onnea matkaan! Ainakin harjoittelu on kivaa.

Vierailija
2/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsi hankitaan kokeiluun ja minne sen voi palauttaa jos kokeilu ei ole mieluisa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos lapsella pitkäkin palautusaika, jos kokeilussa huomaa, ettei tämä ole kivaa? Puhutaanko kuukausista vai vuosista? 

Vierailija
4/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kokeilu että tuleeko vielä raskaaksi.

Hedelmöityshoidot voivat auttaa. Äkkiä vaan tutkimuksiin.

Vierailija
5/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäistä naiselle. Harva jaksaa pikkulasta tässä iässä.

Vierailija
6/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli 44 kun sai nuorimman eli pikkusisarukseni. Kaikki meni hyvin ja hän on perheen älykkö. Mielestäni 44 ei ole vanha, lisääntyähän voi siihen asti kun biologia sen sallii! 

Vierailija
7/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja ihan luomusti raskaana. Tosin ennestäänkin on lapsia, esikoisesta en tiedä, olisiko enää tärpännyt. 

En minä jaksamistani epäile, kyllä kai sen tietää, haluaako lasta vai ei. Ne ystäväni, jotka eivät halua,ovat kyllä ihan varmoja asiasta, eivätkä kuumelle yhtään. 

Vierailija
8/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini oli 44 kun sai nuorimman eli pikkusisarukseni. Kaikki meni hyvin ja hän on perheen älykkö. Mielestäni 44 ei ole vanha, lisääntyähän voi siihen asti kun biologia sen sallii! 

Siskoni sai vauvan 42-vuotiaana, miehensä oli 44v. Lapsesta tuli vaikeavammainen. Riski esim. nepsyyteen ja kaikenlaisiin kehityshäiriöihin on jo aika iso yli nelikymppisenä, se vaan on fakta

Vierailija
9/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni sai vauvan 42-vuotiaana, miehensä oli 44v. Lapsesta tuli vaikeavammainen. Riski esim. nepsyyteen ja kaikenlaisiin kehityshäiriöihin on jo aika iso yli nelikymppisenä, se vaan on fakta

Ja fakta on myös se että mitä tahansa voi tapahtua milloin vaan. Jos kaikkea vaan pelkää ja stressaa, jää elämä elämättä. Mutta minä teettäisin kyllä laajat sikiötutkimukset jos tulisin iäkkäämpänä raskaaksi.

Vierailija
10/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää liikkeellä ja nuorekkaana. Elämää on kotona eniten kun on lapsia. Kun ei ole, elämä hiljenee ja alkaa vanheneminen. 

Vierailija
11/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitää liikkeellä ja nuorekkaana. Elämää on kotona eniten kun on lapsia. Kun ei ole, elämä hiljenee ja alkaa vanheneminen. 

Höpö höpö, vanheneminen alkaa vaikka olis kuinka porukkaa kotona!

Vierailija
12/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Taitaa olla 50v kriisi eikä muuta keksi elämäänsä.

13/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan outoa. Usein miehille tulee uudelleen vauvakuume 40-50-vuotiaana, kun omat lapset ovat jo isoja. Jos ette onnistu saamaan lisää lapsia, niin hankkikaa vaikka koira 

Vierailija
14/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni inhosi juuri sitä harjoittelua. Yksi lapsi saatiin.

Vierailija
15/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan hop hop. Onnea matkaan!

Vierailija
16/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jeesus tehkö enää yhtään. Olette täysin sietämättömiä käpyjä siinä vaiheessa, kun lapsi aikuistuu. Yli 60-vuotiailla näkee sen nopean aivojen taantumisen, ja juuri siihen nuori aikuisuus osuisi. Älkää tehkö.

Vierailija
17/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymäpäivät, joulut, lomamatkat, lasten hymy, lapsen kiitos, lapsen hauskat jutut..... Sitä on elämä parhaillaan. Enempää ei ole elämällä tarjottavana. 

Vierailija
18/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jeesus tehkö enää yhtään. Olette täysin sietämättömiä käpyjä siinä vaiheessa, kun lapsi aikuistuu. Yli 60-vuotiailla näkee sen nopean aivojen taantumisen, ja juuri siihen nuori aikuisuus osuisi. Älkää tehkö.

Samaa mieltä. Lapsirukka joutuu sitten huolehtimaan vanhoista vanhemmistaan kun olisi aika elää omaa elämäänsä.

Vierailija
19/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla iällä tällaista suunnittelette ihan tosissaan. Provohan tämän täytyy olla. Itselleni raskautuminen oli täysi mahdottomuus enää 38 vuotiaana. Siitä se ei ole kiinni, että olisi ollut aikaiset vaihdevuodet, sillä vielä näin 55 vuotiaanakin on kuukautiset ihan riesana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän