Miltä tuntuu kun mies antaa sääliseksiä?
Onko muita naisia (tai miehiä) kuulolla, joilla nainen haluu enemmän kuin mies ja mies antaa säälistä kerran viikossa? Oon keski-ikäinen nainen pitkässä liitossa ja meillä minä olen se joka TARVII seksiä. Miehelle riittäisi paljon harvemmin mutta antaa säälistä. Tuntuu välillä että olisko parempi yrittää selvitä ilman kun toinen ei halua mutta kun en pysty oleen ilman. Vieraisiin en haluu mennä ja sooloseksi ei riitä... Miten te muut koette sääliseksin? Osoittaako rakkautta vai onko velvollisuus... Ja miten sen toisen sais haluaan...
Kommentit (16)
Ei se ole kivaa. Olen sanonut miehelle että hoidan omat tarpeeni itse ja olen aina valmis sitten kun hänellä on oikeasti haluja.
Meillä on kyllä paljon kaikkea muuta läheisyyttä ja kosketusta, silittelyä ja halailua ja pusuja, kainalossa olemista yms.
Minusta tuo on huono ilmaisu. Voisko joku keksiä paremman. Eihän puoliso voi olla kuin joku säälittävä olento, jos hän tahtoo seksiä ! Minusta sellainen puoliso on ihana kun hänelle saa antaa, kun hän tahtoo ja hänelle maistuu.
Miksi kysyt? Sunhan se pitäis tietää?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on huono ilmaisu. Voisko joku keksiä paremman. Eihän puoliso voi olla kuin joku säälittävä olento, jos hän tahtoo seksiä ! Minusta sellainen puoliso on ihana kun hänelle saa antaa, kun hän tahtoo ja hänelle maistuu.
Velvollisuusseksi? Sellainen olo mulla on. Mieheni ei halua seksiä eikä minua, mutta hän harrastaa sitä silti joskus velvollisuudesta.
Vai onko se sittenkin jotain pelkoseksiä? Ehkä hän pelkää että lähden jos seksiä ei ole ollenkaan. Tiedän että hän rakastaa eikä halua erota. Hänellä ei vain ole seksuaalisia haluja.
Ei ole varsinaisesti kokemusta, mutta aika harvoin sitä tietää etukäteen kuinka hyvä siitä kerrasta tulee.
Mutta ois kyllä kiva jos nainen joskus vonkaisi niin paljon, että ihan säälistä pitäisi antaa. 😁
Kuulostaa pikemminkin suloiselta. Vähän sama kun antaisi niskahieronnan.
Minulla on niin ihana mies, että ihan kysymättä tai kysyenkin, tai jos pyydän, antaa aina päivittäin monta orgasmia. Ei voi mitään haluat ovat yhä vaan tapissa, koska mies niin hyvä seksissä. Oltu siis iät ajat jo naimisissa.
Aaamulla hälle luvassa special treatment.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin ihana mies, että ihan kysymättä tai kysyenkin, tai jos pyydän, antaa aina päivittäin monta orgasmia. Ei voi mitään haluat ovat yhä vaan tapissa, koska mies niin hyvä seksissä. Oltu siis iät ajat jo naimisissa.
Tässä se avain tuohon on. Annat vastinetta vaivannäölle, ei kaikille ole luvassa special treatmenttia. Pidät siis huolta ja hän pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se avain tuohon on. Annat vastinetta vaivannäölle, ei kaikille ole luvassa special treatmenttia. Pidät siis huolta ja hän pitää huolta.
Enpä tiedä kuinka paljon enemmän special treatment pitäisi antaa että mies haluaisi seksiä. Mä teen KAIKEN miestä ajatellen. Mutta kun se ei halua seksiä niin se ei halua seksiä. Kun ei viisari värähdä niin se ei värähdä. Että vituttaa lukea näitä kommentteja.
Ikävä kuulla.
Mutta turha ehkä murehtia sitä säälistä saamista.
Parempi olisi tietää mistä johtuu, ettei halua useammin.
Jos ei vaan yksinkertaisesti jaksa enempää, niin onko vaihtoehto että hän olisi esimerkiksi hyväilemällä hengessä mukana kun tyydytät itsesi. Silloin voisi välillä innostua itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Mutta turha ehkä murehtia sitä säälistä saamista.
Parempi olisi tietää mistä johtuu, ettei halua useammin.
Jos ei vaan yksinkertaisesti jaksa enempää, niin onko vaihtoehto että hän olisi esimerkiksi hyväilemällä hengessä mukana kun tyydytät itsesi. Silloin voisi välillä innostua itsekin.
Olen ehdottanut tuota mitä lopussa ehdotat, hän ei halua sellaista. Kokisi sen vain kiusallisena. Tietää että hoidan itse paljon omia tarpeitani mutta ei halua tietää siitä sen enempää.
Ei anna edes sääliseksiä. Viimeksi kun yritin iskeä miestä seksiin, hän sanoi suoraan että ei koe mitään tarvetta katsoa tai kosketella vartaloani. Suhde on hänen mielestään hyvä näin, ilman seksiä. Viimeisen viiden vuoden aikana seksiä on ollut kolme tai neljä kertaa, tänä vuonna ei kertaakaan. Eikä ole mitään merkkejä ilmassa että loppuvuonna asiaan tulisi muutos.
Minä olen 56-vuotias mies. En tunne enää intohimoa vaimoani kohtaan. Pakotan itseni nussimaan vaimoani pari kertaa kuukaudessa. Pystyn panemaan, kun kuvittelen, että allani makaa pitkätukkainen tyttö, jota kerran sain panna.
Ei se tunnu kivalta. Hoitaa homman ja sanoo että onkin kiire muihin askareisiin, kun taas meni tässä aikaa. Kaikki muu kiinnostaa enemmän kun minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä kuinka paljon enemmän special treatment pitäisi antaa että mies haluaisi seksiä. Mä teen KAIKEN miestä ajatellen. Mutta kun se ei halua seksiä niin se ei halua seksiä. Kun ei viisari värähdä niin se ei värähdä. Että vituttaa lukea näitä kommentteja.
Nyt kun vähintään joka kolmannessa viestissä sinua vielä haukuttaisiin kykenemättömäksi saada mies nauttimaan, huonoksi kumppaniksi, sekä itsekkääksi, huonoksi ihmiseksi, niin kokemuksesi tämän aiheen keskustelusta vastaisi miehen kokemusta tällä palstalla, kun mies kirjoittaa haluttomasta vaimostaan.
Nytpä tiedät, miltä miehestä tuntuu. Parhaimmillaan se on tuota, yleensä ei saa edes säälistä, joten kymmenen vuotta sitten jätin naiset ja tyydyn omaan käteen. Pitkä, älykäs, varakas ja hyvin varustettu odottaa, että naiset oppisivat jotain yhdessäelosta. Turha toivo, mutta hyvin menee näinkin.
meillä nykyisin sama pitkässä liitossa. hoitelen muijan silloin tällöin, vaikka itseäni ei kiinnostaisi. hän kumminkin levitti jalkansa kuuliaisesti, kun olin vielä häntä viriilimpi.