Haluatko et sun puolesta rukoillaan?
Kommentit (9)
Oon rukoillut, ei mitään vastausta. Jos toiset haluaa niin tehdä, tehköön. Mistä sen tietää sitten, että rukouksiin on vastattu? Vituiksi mennyt koko ajan kaikki.
Kiitos! Saa rukoilla minun puolesta ja aikuisten lasteni. Olen itse työtön ja lapseni opiskelevat. Toivon, että kaikki löytäisimme töitä.Kiitos!
Olen lapsesta asti uskonut Jumalan voimaan. Meillä oli kuolemansairas kissa, ja kun tarpeeksi monena yönä itkien rukoilin, että se selviäisi, rukoukseen vastattiin. Kissa jäi eloon kuin ihmeen kaupalla!
Vierailija kirjoitti:
Oon rukoillut, ei mitään vastausta. Jos toiset haluaa niin tehdä, tehköön. Mistä sen tietää sitten, että rukouksiin on vastattu? Vituiksi mennyt koko ajan kaikk
----
Olen rukoillut sinun puolestasi
Rukoilen joka päivä kaikkien ihmisten ja eläinten puolesta. Jumala antaa sinulle kaiken.
Ravinnon, veden, katon pään päälle, vaatteet, kengät jne. Jumala siunatkoon sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti uskonut Jumalan voimaan. Meillä oli kuolemansairas kissa, ja kun tarpeeksi monena yönä itkien rukoilin, että se selviäisi, rukoukseen vastattiin. Kissa jäi eloon kuin ihmeen ka
----
🙏
Minä uskon Taivaan isään, eikä se muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Oon rukoillut, ei mitään vastausta. Jos toiset haluaa niin tehdä, tehköön. Mistä sen tietää sitten, että rukouksiin on vastattu? Vituiksi mennyt koko ajan kaikki.
Jos olisikin ilman rukouksia vähintään puolet huonommin?
Puolittaminen ei onnnistu, tässä niin syvissä vesissä ollaan.
Sama vaikka kiroaisit, ei vaikuta mihinkään mitenkään.