Lopettakaa loton pelaaminen!
Turhaa rahanmenoa ja joku valmiiksi vakaan talouden omaava sen kuitenkin vie. Ei niitä voittoja köyhille jaeta.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkapeleihin mätetään kyllä rahat, mutta sijoittaa ei uskalla kun on liikaa riskejä.
Sijoitukset tekevät toimeentulotuen ja asumistuen hakemisesta todella hankalaa. Sitä paitsi muutama satanen sijoituksissa on merkityksetöntä.
Normaali-ihmiset EIVÄT suunnittele elämäänsä toimeentulotuen varaan vaan nimenomaan suunnittelevat elämänsä niin ettei KOSKAAN joutuisi toimeentulotukea hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Voitin taas 2 euroa! 🥳
et voittanut, sait vain murto-osan laittamistasi rahoista takaisin.
No voitto se on silti! 😁
Vierailija kirjoitti:
Voitin taas 2 euroa! 🥳
No voitto se on silti! 😁
no eihän ole. Anna mulle 10 joka viikko niin mä lupaan että voitat 100% varmuudella 5€. Eli annan sinulle 5 takas. Voin suorittaa arvonnankin jos haluat. pussissa on lappuja joista toisella saat "voittona" 4 € ja toisella 6 €.
Saat myös vähän jännitystä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotossa ei kannata jahdata pienempiä voittoja eli kannattaa lotota ainoastaan silloin kun pääpotti on menossa jakoon.
Ja mikähän mahtaa olla se teoreettinen pääpotti? Jokaisen viikon arvoissa pääpotti on aina se summa mikä on määritelty 7oikein rivin voitoksi.
Itse kuulin aikoinaan entiseltä veikkauksen työntekijältä, että yleinen uskomus on se, että monet pelaajat kuvittelevat, että samaa riviä ei voi tulla uudestaan, vaikka arvonnan jälkeen numerot nollataan ja jolloin teoriassa samat rivit voi tulla uudelleen.
No tietenkin voi tulla vaikka sama peli uudelleen 6 kertaa perättäin. Ei oikeastaan kannata pelata samoilla tämän viikon voittonumeroita nyt, koska monet tekevät niin ja silloin voitto olisi aika pieni per pelaaja.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin taas 2 euroa! 🥳
No voitto se on silti! 😁
no eihän ole. Anna mulle 10 joka viikko niin mä lupaan että voitat 100% varmuudella 5€. Eli annan sinulle 5 takas. Voin suorittaa arvonnankin jos haluat. pussissa on lappuja joista toisella saat "voittona" 4 € ja toisella 6 €.
Et kai ota lottoa vähä liian vakavasti? 🤔 Samaten sen muutaman euron viikossa voi heittää karkkipussiin, eikä mitään mahiksia saada senttiäkään takaisin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari euroa viikossa lottoon ei haittaa.
No olisikin vain se pari euroa. Joka viikko kun menee se 3€, se on jo 156€ vuodessa!
Muutenkin näissä voitto uutisissa korustuu se kuinka se ja se oli pelannut Citymarketissa/R-kioskilla/jne... Äärimmäisen harvoin on nettipelaaja
-Ap
156€/v on pikkuraha, mun perheen viikon ruokalasku. Ärrällä käy köyhät.
Ärrä on kyllä sen verran hintava, että tuskin kovin köyhät siellä käy.
Lakkasin lottoamasta silloin, kun Veikkaus halusi tietää tilinumeroni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lopeta. Ihmisellä pitää olla joku toivo paremmasta, vaikka se toivo olisi pienikin.
kannattaisiko TEHDÄ asioille jotain pelkän TOIVOMISEN sijasta?
Lottoaminen ei todellakaan kannata. Kannattaa ennemmin sijoittaa nekin rahat ja näin alkaa saamaan pääomaTULOJA lottoMENOJEN sijasta.
Sijoittamisesta seuraa monenlaisia hankaluuksia. Muutama kymppi vuodessa pääomatuloja ei ole sen vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lopeta. Ihmisellä pitää olla joku toivo paremmasta, vaikka se toivo olisi pienikin.
Lottoaminen ei todellakaan kannata. Kannattaa ennemmin sijoittaa nekin rahat ja näin alkaa saamaan pääomaTULOJA lottoMENOJEN sijasta.
Sijoittamisesta seuraa monenlaisia hankaluuksia. Muutama kymppi vuodessa pääomatuloja ei ole sen vaivan arvoista.
miten niin "muutama kymppi vuodessa". Kyllä niitä tulee kuule pelkästään lottorahat sijoittamallakin muutamassa vuodessa jo muutama kymppi kuukaudessa ja enemmän sijoittamalla tietenkin enemmän. Minulla tulee pääomatuloja 4 numeroinen summa kuukausittain. ja mitään "monenlaisia hankaluuksia" ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin "muutama kymppi vuodessa". Kyllä niitä tulee kuule pelkästään lottorahat sijoittamallakin muutamassa vuodessa jo muutama kymppi kuukaudessa ja enemmän sijoittamalla tietenkin enemmän. Minulla tulee pääomatuloja 4 numeroinen summa kuukausittain. ja mitään "monenlaisia hankaluuksia" ei todellakaan ole.
Jos esim. sijoittaa lottorahat eli joku 150 euroa vuodessa, niin ei niistä ole realistista odottaa kovin monen prosentin vuosituottoa. Alkuvuosina tuotto pyörii siis muutamassa eurossa, ja ehkä 10 vuoden päästä muutamassa kymmenessä eurossa.
Ja tosiaan sijoitushommat pitää ilmoittaa verottajalle sekä jos hakee jotain tukia niin kelalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. sijoittaa lottorahat eli joku 150 euroa vuodessa, niin ei niistä ole realistista odottaa kovin monen prosentin vuosituottoa. Alkuvuosina tuotto pyörii siis muutamassa eurossa, ja ehkä 10 vuoden päästä muutamassa kymmenessä eurossa.
Ja tosiaan sijoitushommat pitää ilmoittaa verottajalle sekä jos hakee jotain tukia niin kelalle.
Suomalaiset pelaavat keskimäärin noin 600 eurolla vuodessa, eikä suikaan 150 eurolla.
samaten verottajalle tieto sijoitusten tuotoista menee automaattisesti, jos käyttää kotimaisia välittäjiä. Ja samalla ne sijoitustuotot kelalle ilmoittaa kun ilmoittaa niitä muitakin tuloja, joten tästäkään mitään lisävaivaa ei tule.
Lopetin lottoamisen 10 v sitte. Säästän ne rahat ja sijoitan kun on tarpeeksi. Kohta on jo melki 500 e. Mihinkä ne sijoittais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin taas 2 euroa! 🥳
No voitto se on silti! 😁
Et kai ota lottoa vähä liian vakavasti? 🤔 Samaten sen muutaman euron viikossa voi heittää karkkipussiin, eikä mitään mahiksia saada senttiäkään takaisin 😄
Meni just makkarapaketti vanhaksi. En älynnyt syödä. No, silläkin ois saanut 3 viikon lotot. Joudunko nyt ulosottoon yhyy nyyh nyyh
Lottohullu vauhdissa. Lottis on veikkaaja, ei lottoa. Kunnon veikkaajana hänen omaa ansiotaan on kun voittaa ja huonoa onnea kun häviää. Siihen nähden lotto on läpirehellinen peli.
12 vuotta sitten voitin 660000 euroa lotosta. Se oli kimppalappu. En lopeta loton pelaamista. Laitan 1-2 omaa riviä pari kertaa kuukaudessa ja joskus kimppalapun 1/5 osuudella.
Miksi ei joku vakaan talouden omaava saisi saada sitä? Etkö tiedä, että raha tulee rahan luo?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lottoamisen 10 v sitte. Säästän ne rahat ja sijoitan kun on tarpeeksi. Kohta on jo melki 500 e. Mihinkä ne sijoittais.
Kymmenessä vuodessa 500 €. Minä pistän ansiosidonnaisesta tuon verran säästöön joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei joku vakaan talouden omaava saisi saada sitä? Etkö tiedä, että raha tulee rahan luo?
Katos ku juuri se tässä on ongelmana, että köyhät vain pysyy köyhänä, vaikka köyhät ovat niitä jotka rahaa tarvitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos ku juuri se tässä on ongelmana, että köyhät vain pysyy köyhänä, vaikka köyhät ovat niitä jotka rahaa tarvitsee
ja köyhät pysyvät köyhinä koska pelaavat uhkapelejä eivätkä tajua sijoittaa. Minäkin olen ollut köyhä, nykyään miljonääri ja en vähiten siksi että olen tajunnut aloittaa sijoittamisen silloihn köyhänä.
voi säästää tuon 3-5 euroa viikottain ja sijoittaa vaikka kuukausittain tai kvartaaleittain. Ja kyllä, minä saatan ostaa 5€:llakin osakkeita silloin tällöin.