Kaupungin spurgut eivät hyväksy minua tasavertaiseksi remmin jäseneksi, koska en kuulemma juo riittävästi
Uskomatonta. Olen jo kolmatta viikkoa aamusta iltaan ollut kännissä. Päivässä menee 0.5 litran leijonapullo ja 10 kertaa homo vissyä.
Eli siideriä siis. Mutta ei. Kuulemma kaikenmaailman lasolitkin pitäisi muka litkiä, vaikka taskut tursuaa seteleitä joilla ostaa laadukasta juotavaa.
Mulla kun ei vain ole juopottelu kavereita, niin ajattelin että ammattilaisten kanssa ainakin keskitytään itse olennaiseen, mutta sitten tämä onkin tälläistä.
Kommentit (28)
Onko olemuksesi tarpeeksi resuinen? Ethän ole liikaa peseytynyt? Miten hiukset, ovatko vielä mallissaan? Kyllä se tosiaan vaatii panostusta, jos haluaa piireihin.
Kyllä sä kelpaat niiden porukkaan aina, kun sulla on rahaa ostaa juomaa Alkosta! Älä pelkää!
Lopeta niiden homo vissyjen juominen, ei sovi ammattilaisten porukkaan. Älä koske lasoliin, on pahaa. Osta ap hinta-alkohokiprosentiltaan niitä kaikkein tehokkaimpia kuten Gambina/Jorma jne. Saat hyvät ja edulliset kännit ja paljon respectia. Tarvittaessa ota naukut partavesipullosta.
Hetkinen ap, onko sulla rahaa, tyyöpaikka ja koti? Jos olet joku säälittävä feikkipultsari, niin et tule koskaan pääsemään sisäpiiriin. Kyllä pultsareillakin sen verran omanarvontuntoa on!
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen ap, onko sulla rahaa, tyyöpaikka ja koti? Jos olet joku säälittävä feikkipultsari, niin et tule koskaan pääsemään sisäpiiriin. Kyllä pultsareillakin sen verran omanarvontuntoa on!
Ei kun mulla on keskustassa asunto ja elän pääomatuloilla. Aamusta iltaan rymyän noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en enää jaksa ryypätä niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkästi ja olen muutenkin huoliteltu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mulla on keskustassa asunto ja elän pääomatuloilla. Aamusta iltaan rymyän noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en enää jaksa ryypätä niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkästi ja olen muutenkin huoliteltu.
Ap
Olet siis feikkipultsari, ei ihme ettei sinua hyväksytä.
Valitettavasti ei ole muuta tehtävissä kuin laittaa korkki kiinni, mennä suihkuun ja aamulla töihin. Kaikkia ei ole tarkoitettu pultsareiksi eikä kunto kestä.
Ammattilaiset tunnistavat harrastelijan eli mitä täällä vingut harrastelija?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole muuta tehtävissä kuin laittaa korkki kiinni, mennä suihkuun ja aamulla töihin. Kaikkia ei ole tarkoitettu pultsareiksi eikä kunto kestä.
Tämä. Ammattimainen pultsari olo vaatii todella rautaista kuntoa. Sekä fyysistä, että psyykkistä. Aloittajasta ei selkeästi ole tuohon hommaan.
Nukkuu yöt omassa talossa, peseytyy päivittäin ja nyrpistelee nenäänsä lasolille? Ei jatkoon, ei todellakaan jatkoon. Aloittaja tulee romahtamaan, jos vielä kauaa yrittää roikkua ammattilaisten porukoissa.
Minun ei ehkä pitäisi kysyä tätä mutta miten voisin sulautua paremmin joukkoon? Ei noilla muillakaan nyt ihan paskaa ole naamassa, että jotain rajaa ehdotuksiin.
Ap
Siis 20 annosta päivässä?
Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen. Meillä se heikoin lenkki vetää lähes 30 päivässä. On kyllä ollut puhetta erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun.
On sillä vielä jengin liivit ja asia on vasta käsittely vaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok.
Ap... ne kyllä näkee kauas, että sinä olet pierukuutiossa homehtunut nössö. Varmaan sun hajukin on niin paha, ettei edes spuget huoli.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemuksesi tarpeeksi resuinen? Ethän ole liikaa peseytynyt? Miten hiukset, ovatko vielä mallissaan? Kyllä se tosiaan vaatii panostusta, jos haluaa piireihin.
Ap:n ja ulkona istujien ero on, että ulkona istujat vähän laittautuu, esim. kampaa hiuksensa aamulla.
Pääsisitkö ap esim osa-aikaiseksi/puolipäiväiseksi jäseneksi jos maksat ja tarjoat aina päivän juotavat? Ehkä he voivat yrittää sitten opettaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis feikkipultsari, ei ihme ettei sinua hyväksytä.
Ei persuista tykätä. Puistoon pitää olla vähän vasemmistolainen, mieluiten hippi.
Vierailija kirjoitti:
Siis 20 annosta päivässä?
Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen. Meillä se heikoin lenkki vetää lähes 30 päivässä. On kyllä ollut puhetta erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun.
On sillä vielä jengin liivit ja asia on vasta käsittely vaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok.
Ohikulkevia naisia kuuluu arvostella ja haukkua. Tämä on olennainen. Pitää osata oikeanlainen kieli.
Meidän kulman spurgut ovat kaikki persja ..sanan tietävät ja loppu on örinään ja haisemista..
Vierailija kirjoitti:
Pääsisitkö ap esim osa-aikaiseksi/puolipäiväiseksi jäseneksi jos maksat ja tarjoat aina päivän juotavat? Ehkä he voivat yrittää sitten opettaa sinua?
Tämä vaatisi ap:lta ison asenteen muutoksen. Eli niitä spurguilta saatuja ohjeita pitäisi sitten kanssa noudattaa. Ei esim suihkuun läheskään joka päivä. Ei enää omaan kotiin nukkumaan.
Yöt vietettäisiin puiston penkillä tai yömajassa. Koulutuksen seuraava vaihe olisi toki, miten päästä pohjien kanssa sisälle yömajaan jne. Ja lasolia olisi kyllä arvostettava, silloin jos muuta juotavaa ei ole.
Mihin tarvitaan ryyppykavereita, jos on rahaa juoda ilmankin? Eiks sitä remmiä tarvita siihen, että kun omat viinat loppuu saa muilta. Vastavuoroisesti
Ei noilla meriiteillä vielä päästä piireihin ap. Nyt sinun pitää edes yrittää panostaa asiaan.