Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos taloyhtiön kylpyhuone pitää remontoida mutta siellä on asbestia, hommaako joku silloin vara-asunnon?

Vierailija
28.09.2024 |

vai miten käy?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hommaa. Vakuutusyhtiöltä voi kysäistä, mutta ei pidä odottaa liikoja.

Täällä alkaa piakkoin asbestinpurku. Minulla ei ole paikkaa, minne lähteä, eikä yhtään rahaa. Olen kaiken lisäksi liikuntavammainen. Kannattaa varmaan hengitellä oikein syvään, niin ei tarvitse kitua niin kauan.

. Viive altistumisen alusta mahdollisen asbestisairauden toteamiseen on aina vähintään 10 vuotta.

Siksi pitääkin hengitellä tosi syvään ja kaikkea, mikä vähänkään näyttää kuituiselta. Sarkasmi on vaikea laji ainakin ymmärtää.

Näköjään...

Vierailija
22/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin taloyhtiön kylpyhuone?

Ap ei oikein tajua. Kerrostaloasunnon tai rivitaloasunnon kylppäriä tarkoittanee.

Itse on hommattava väistöasunto. Niin aikuisten maailma toimii, omatoimisuuden varassa.

Ei tarvitsisi heitellä noita "aikuisten oikeesti" -letkautuksia. Ap ei voi tietää remontti- ja taloyhtiöasioista, jollei hän ole koskaan omistanut asuntoa.

Vuokralainen voi olla pahassa pulassa, jos joutuu maksamaan kahta vuokraa yhtaikaa. Myös väliaikaisen asunnon hankkiminen on oma hankaluutensa. Jos vuokranantaja vielä ryhtyy hankalaksi eikä suostu alentamaan vuokraa haitta-ajalta, tilanne on tosi ikävä. Oman painajaisensa tuo se, että monissa saneerausprojekteissa aikataulu ei pidä paikkaansa, ja tiedottaminen on niin ja näin. Ei siis tarvitse ilkkua ihmiselle, joka ei ensikertalaisena tiedä, mitä tuleman pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaiset kortit kädessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän