Tindernainen tuli treffeille ja siellä vasta huomasin että sehän on raskaana
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän nopea olit!
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mitä vikaa on seksin harrastamisessa raskaana olevan kanssa?
harmi että on trolli, jollain kierolla tavalla tuo olisi aika hauskaa ja kutkuttavaa. Siis tapailla naista joka paksuna toiselle miehelle.
... kunhan tämä toinen mies on tunnustanut isyyden ja tällainen puoli ei ole vaarassa langeta niskoille.
No älä sitten TAAS valita, kun ei löydy tai kelpaa!
Se on kuule HIEMAN laskettava rimaa...
(*Tämä oli vitsi...)
Tietenkin lähdit. Niin? En ymmärrä, mitä tähän pitäisi sanoa.
On käynyt itsellenikin. Siinä kun juteltiin treffien aikana, niin kävi selväksi että nyt tulossa on kolmas lapsi ja siis kolme eri isää taustalla. Nyt oli mennyt lusikat jakoon jo vain vähän aikaisemmin kuin ennen. No en alkanut siihen leikkiin, enkä tuollaiseen sirkukseen. Kohteliaasti hörpittiin jääkahvit ja sanoin, että elämänvaiheeni ei nyt mahdollista vauva-arkea.
Mitä vielä; Itse menin treffeille ja siellä oli mies, vatsa pystyssä!
Koska nykyään tämäkin on mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kyseessä jännänainen 🤔
Mikä muukaan🤣🤣🤣🤣🤣
Saattoi se toki olla av- mammakin...
Vierailija kirjoitti:
Siis pelkkää seksiäkö luulet ap:n etsivän?!?
Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pelkkää seksiäkö luulet ap:n etsivän?!?
Hyi olkoon!
Eiköhän nuo Tinder treffit 99% tuota tarkoita ja 100% omalla kohdallani on tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte ainakaa pelätä että pamahtais paksuksi😂
Mielikuva ap:sta liukenemassa paikalta🏃🏃🏃🏃🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tinder on täynnä naisia joilla on lapsia. Ne etsii hyvätuloista miestä. Huomasin kun kävin treffeillä niin minun parin tonnin nettotulot ei riitä naisille ja kolme naista antoi pakit joilla oli lapsia. Aika äkkiä tuli puheeksi työ missä ammatissa olen niin kyllä naisten silmät meni sykkyrään kun kerroin että asun vuokrallakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vielä; Itse menin treffeille ja siellä oli mies, vatsa pystyssä!
Koska nykyään tämäkin on mahdollista...
Paras.
Kai luikit takaviistoon?
Mulle on tullu matchiksi muutama, joka on paljastunut raskaana olevaksi. Olen kyllä jutellut, mutta en ole suostunut treffeille. Mullakin on tinderin ansiosta 2 lasta kahden eri naisen kanssa. Nykyään etsin vain yhden illan juttuja ja lyhyttä kivaa nuoremmista naisista, ja kyllä muutaman kerran vuodessa joku lähtee.
Ei ollut hyvät tsaansit kun kerroin että nettotulot 1698e ja asun alivuokralla vuokra 455e eikä suihkua. Käyn uimahallissa. Ei autoa ja maksan lapsestakin 165e kk. Ilmaiset harrastukset pyörä ja uinti. Ja äitini leikkaa tukan takaa olen kalju muutoim. Äiti myös usein tarjoo ruuat. Pituus 168 cm ja pai 98kg.
Tinderissä vain hyvätulliset saa mahdollisuuden tutustua naisiin.
Sinähän nopea olit!