Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sims 4 läppäri Apua Help Sos

Vierailija
28.09.2024 |

Oon ostamassa uutta läppäriä, pääasiassa sen takia koska haluun pelata piiitkästä aikaa Sims 4. Onko suosituksia läppäreistä? Halvin mahdollinen tietenkin. Ei Applen tuotteita. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pelikone. Kysyin itse jeesiä ihan erikoisliikkeestä, päädyin ostamaan viime vuoden mallia olevan Asus Rog -läppärin. Ovh. oli 1500e mutta oli Telialla 800e. Ulvoo silti kun pelaa, sen verran paljon olen cc:tä lataillut😄Panostaisin tehokkaampaan jos nyt ostaisin. Mutta säästin. Pelaan vaan Simsiä, en muita pelejä.

Vierailija
2/4 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään viel että halvalla et pysty pelaamaan Simsiä ilman että se lagaa koko ajan. Kokeilin itse perusläppärillä, niin ei edes kyennyt jäähdyttämään itseään ja meteli oli kova. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota neuvo vastaan ja osta ihan pöytäkone. Niin hyvä kun raaskit.

Sims 4 vaan jatkuu ja grafiikka paranee/monimutkaistuu jatkuvasti. Kaikkein kivointa ja parasta on pelata sellaisella laitteella joka ei huuda ja ylikuumene ja joka pyörittää hienoimmatkin rakennukset Simssissä.

Vierailija
4/4 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota neuvo vastaan ja osta ihan pöytäkone. Niin hyvä kun raaskit.

Sims 4 vaan jatkuu ja grafiikka paranee/monimutkaistuu jatkuvasti. Kaikkein kivointa ja parasta on pelata sellaisella laitteella joka ei huuda ja ylikuumene ja joka pyörittää hienoimmatkin rakennukset Simssissä.

Joo tämä! Aion itsekin hommata kunnon pöytäkoneen, kun saan työhuoneen uudessa kodissa. Sims on ihana harrastus, pääosin vaan rakentelen! Läppäri siis vaan jos pöytäkone ei ole mahdollinen. 

t. Tuo peliläppärin suosittelija