Värianalyysistä
Oletteko käyneet tai mitä mieltä olette koko hommasta? Itse olen jotenkin jo vähän kyllästyt tähän.. Somessahan on tosi paljon näitä analyysejä ja itsellä on alkanut mennä hieman maku joidenkin (en halua mainita nimiä tai haukkua ketään ym) vaikuttajien/värianalyysiä tekevien tai siitä puhuvien henkilöiden sisältöön. Yhtäkkiä värianalyysi tuntuukin olevan sitä että jos on vaaleat piirteet niin käytetään vaaleita ja haaleita värejä ja jos on tummat piirteet niin sitten tummia ja kirkkaita värejä. Ja joku vaikuttaja on sitten itse vaihtanut koko pukeutumisensa haalean harmaisiin vihertäviin ym beigeihin vaatteisiin vaikka aiemmin käytti tyylikkäitä upeita punaisia, tummansinisiä, turkooseja, mustia tai vaikka violetteja kuviollisia vaatteita.
Kukin tyylillään mutta itse ainakin suunnilleen tiedän että mulle sopii paremmin viileät kuin lämpimät sävyt mutta varmaan jonkun 12-jaollisen analyysin mukaan mun pitäisi myös käyttää näitä haaleita vaaleita vaatteita koska olen vaalea piirteiltäni, mutta pidän esim sähkönsinisestä ja mustasta sekä petroolinvihreästä ja niitä myös käytän. Käytän vaatteita sen takia että vaatteet itsessään ovat hienoja ja niiden malli ja väri sopii mulle suunnilleen kohtuu hyvin, mutta en hae vaatteista sitä että niiden pitäisi tuoda parhaalla tavalla juuri mun kasvonpiirteet esiin.
Ei ole kokemuksia, mutta olen miettinyt kyllä