Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten repiminen

Vierailija
27.09.2024 |

Olen nuori nainen, joka repii välillä omia hiuksiaan. Revin hiuksia siis kokonaan irti tyvestä lähtien. Oudolla tavalla se aiheuttaa mielihyvää ja rentouttaa. Täten päähäni on tullut kaljuja laikkuja, jotka aiheuttavat häpeää. Hiukset kyllä lähtevät kasvamaan takaisin, mutta toki se vie aikaa. En tiedä tarkkaa syytä mikä ajaa minut tekemään sitä. Teen sitä kuitenkin ajoittain yksin ollessani. Väsymys ja henkinen stressi pahentavat nyppimistä. Olen vältellyt täten kampaajalla käyntiä, uimista, saunailtoja jne. Tietyillä kampauksilla pystyn asiaa peittelemään.  

Haluaisin tästä haitallisesti tavasta eroon, mutta en täysin tiedä, että miten. Asiasta on vaikea kertoa kenellekään, edes läheiseni eivät tiedä asiasta. 

Olen myös sinkku ja mietin usein, että näkeekö kukaan minua enää koskaan kauniina. Parisuhde olisi kuitenkin haaveena. 

Onko kukaan kärsinyt samantyyppisestä vaivasta ja tietäisi miten tavasta pääsisi eroon. Olen kokeillut pitää mm pipoa päässä sisällä jne konsteja, mutta toistaiseksi ne eivät ole auttaneet. 

Olisi myös kiva kuulla, mitä ajatuksia tällainen herättää muissa. 

Miten eroon hiusten nyppimisestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoon voi kyllä koskea ja päänahkaankin, jos ahdistaa. Mutta enpä repisi hiuksia. Kohta niitä ei ole? Joillakin on aknea tai muuta, ehkä silloin osa nyplää ihoa. Tai hieroo ihoa. Tai muuten koskettaa itseään. Ehkä on stressipallojakin ja vipstaakia. Kynää ja kaikkea mitä voi käsin näpertää. Kunhan se ei pahenna ja turhaudu lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla