Miksi naiset laittaa salilla hupparin lanteille?
Miksi naiset laittaa salilla sellaisen varoitushupparin lanteille, jolla peitetään perse? Tarviiko sit laittaa niitä persehousuja jos ahdistaa? :D
Kommentit (435)
Laitan et sunlaiset miehet sais itkee
Katsos kun ne naiset laittavat kotona narustringit ja paperinohuet legsingsit niin että salilla pakaroista erottaa finnit ja kamelinvarpaasta kummatkin häppärit.
Salilla tämä kaikki pitää sitten peittää lanteille kiedotulla hupparilla ettei ne pervot nää mun paikkoja.
Jostain syystä on mahdotonta laittaa jo alunperin sellaista säkkiä ettei sen alta mitään erota.
Varmaan olikin juuri tänään huppari lanteilla, en yhtään kiinnitä huomiota mitkä vaatteet mulla on salilla päällä. En kiinnitä huomiota miehiinkään. Kiinnitän huomiota liikkumiseen ja niihin liikkeisiin, joita siellä teen. Naiset eivät ole salilla miehiä varten. Naiset ovat kuntosalilla siksi, että se on paikka, jossa voi harrastaa lihaskuntoliikkeitä.
En ymmärrä tätä jatkuvaa saman asian jankkausta. En ole nuori, kaunis tai treenattu eikä kiinkosta yhtään mitä miehet linusta ajattelevat, mutta käytän silti aina kotona, jumpassa ja lenkkeillessä tiukkoja trikoita, koska en voi sietää sitä tunnetta, minkä jalkojen ympärillä löysinä pyörivät housut aiheuttavat. Muuten käytän mekkoja ja niiden alla tarvittaessa sukkahousuja, muutamat pillifarkutkin on, mutta ne jäävät yleensä kaappiin, koska eivät ole tarpeeksi mukavat. Lantiolla riippuja huppari tuntuisi epämukavalta, mutta käytän pidempiä paitoja ja takkeja, ettei takapuoleni häiritse ketään. Kesällä käytän shortseja ja ne voivat olla löysemmätkin, koska eivät yllä sääriin asti. Kaikki tämä siis mukavuuden takia, koska varmasti olisi vaatteita, jotka päällä voisin näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä noi peppuhousut on?
Unohda ,ei sovi AV mammalle
Kyylien ja kuvaajien takia.
Käytän riittävän pitkää yläosaa samasta syystä, ja löysin silti kuvani netistä tekstillä, jossa paheksuttiin itsensä peittämistä.
Se voi olla nyt vaikeaa ymmärtää, mutta naiset ovat kuntosalilla liikkumisen, ei miesten takia. Jos naisten olemassaolo kuntosaleilla liikaa häiritsee, sinun ei ole pakko mennä salille laisinkaan. Nykyään on oikein kivoja ulkosaleja. Niissä ihmisillä on ulkovaatteet päällä, niin pukeutuminen ei silloin ehkä häiritse sinua niin pahasti. Tsemppiä ja voimia!
Itse laitoin hupparin treenin ajaksi toisinaan lanteille, koska tykkäsin pukea sen päälle mikäli ilmastointi oli liian kovalla ja jos varsinkin venyttelyssä tarvitsi lämmintä päälle. En tykännyt heitellä hupparia salin lattialle, nurkkiin tms. ja hartioilla se olisi ollut treenin tiellä. Nykyisin kotona on sali ja lenkit taittuvat lähimaastossa, joten ei ole tarvetta käyttää yleisiä (tai muita yksityisiä) saleja.
Koska alussa on kylmä ja sitten tuleekin lämmin, niin mihin se tunkee? Sinne hanuriin vai?
Kumma muuten, yhtään en kiinnitä huomiota siihen, mitä miehillä on salilla päällä. Tietty jos jotkut munahousut olisi, se voisi herättää hilpeyttä! 😆 Ylipäätään tajusin, etten kiinnitä miehiin huomiota treenatessa yhtään.
Trikoo perseen peittely hupparilla pn noloa. Nyt kun viimeinkin naiset on vapautuneet ja 8/10 mimmistä kilpailee kadullakin siitä kellä on tiukimmat ja läpikuultavimmat trikoot niin että kaikki varmasti näkyy. Rakastan teitä, älkää ikinä lopettako tuota muotia. Nauttikaa katseista.
t. Nylon fetish setä 57
Ihan jokaisen oma asia mitä laittaa salille päälle. Mua ei kiinnosta ne muut ihmiset siellä yhtään enkä kiinnitä toisiin huomiota, oon salilla treenaamassa. Jokaisen tulisi keskittyä vain siihen omaan treeniin.
Mahtava peräsin kaipaa peitettä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kyylääjät inhottaa? Miksi pukeutuisin epämukaviin paksuihin college housuihin kun urheilulegginsit on tarkoitettu nimenomaan urheiluun/salille. Poistavat hien samantien iholta. Miehet itkemässä tästäkin mitä v ttua? 😂
No jaa. Mulla on miehenä erilainen ratkaisu näihin asioihin. Laitan nimittäin löysät ja ohuet shortsit trikoiden päälle, sillä en halua että muna paistaa housuista kaikkien silmille. Käytännössä suorituksen kannalta salilla ihan sama asia. Bonuksena saa vielä taskut, joissa voi pitää vaikkapa vetoremmejä hollilla silloin kun niitä ei pidä kädessä. Huppari lanteilla ei oikein tunnu paremmalta ratkaisulta. Toki naisilla ei näitä löysyiä shortseja tietenkään kaapissa ole, että ehkä selitys löytyy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne salihousut ovat niin läpinäkyvää materiaalia, että ehkä tyyliin kyykyissä näkyy perse tai alushousut läpi.
Viimeksi teki mieli sanoa tytölle että leikkaisi pesulapun irti stringeistä kun 30 asteen ohjelman ja kielletyn rumpukuivauksen symbolin näki lukea läpi valkoisista leggingseistä. Ennen kuin se edes kumartui.
No, ainakaan poikien ei tarvitse nykyään arvuutella onko gym crushilla innie vai outie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne salihousut ovat niin läpinäkyvää materiaalia, että ehkä tyyliin kyykyissä näkyy perse tai alushousut läpi.
Viimeksi teki mieli sanoa tytölle että leikkaisi pesulapun irti stringeistä kun 30 asteen ohjelman ja kielletyn rumpukuivauksen symbolin näki lukea läpi valkoisista leggingseistä. Ennen kuin se edes kumartui.
No, ainakaan poikien ei tarvitse nykyään arvuutella onko gym crushilla innie vai outie.
Stringit pitää pestä aina 60 asteessa pesuohjeesta välittämättä!
Minä käyn aina siirtämässä sen pois tieltä jos se haittaa näkymiä.