Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehonkoostumusmittaus

Vierailija
27.09.2024 |

Olen jo saanut merkittäviä muutoksia elämäntaparemontilla aikaan, ja tuntuu että se kestää, kun on mennyt jo yli kaksi vuotta siitä kun olin painavimmillani.

Viimeisen vuoden ajan seurannut myös liikkumistani ja liikkunut kokoajan aktivisemmin, ja osana sitä aloittanut saliharjoittelun.

Mieleni tekisi käydä kehonkoostumusmittauksessa, mutta vähän epäröin. Onko se vain oikein urheilullisten ihmisten paikka, saanko hävetä yleensäkkin jo paikalle ilmestymistäni jos sinne menen? Olisi mukava verrata tuloksia lähtötilanteeseen (minulta tehtiin lääkärissä tuolloin kehonkoostumusmittaus), ja jos jaksan treenata niin verrata myös 6kk ja vuoden päästä tuloksia.

Onko nuo paikat joissa saa mittauksen tehdä siis jotain kehonrakentajien pyhättöjä, joihin ei kannata tavallisen tallaajan mennä häpeämään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kaikille. Itse olin jossain tapahtuman teltalla jossa oli vaaka ja semmoinen keppi. 

Nykyään on jotain terveysmajoja. Semmoinen koppi, jossa voi itse mitata. En muista nimeä. 

Mun vaa'assa ja kellossa on myös tuo mittaus.

Vierailija
2/2 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on kaikille. Itse olin jossain tapahtuman teltalla jossa oli vaaka ja semmoinen keppi. 

Nykyään on jotain terveysmajoja. Semmoinen koppi, jossa voi itse mitata. En muista nimeä. 

Mun vaa'assa ja kellossa on myös tuo mittaus.

Vaakaan ja kelloon ei kannata luottaa. Sellainen laite, missä seisotaan ja pidetään kahvaa kädessä, on suhteellisen luotettava. 

Ja mittaus sopii ehdottomasti kenelle vaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän