Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet mihin tarviitte naisen, kun

Vierailija
27.09.2024 |

usein ette huomioi sängyssä naista mitenkään vaan kyse on vain omasta tyhjentymisestä. Miksi ette tyhjenny omien kätösten avulla? t. nainen

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se  on ainut homma mihin tarviin naista eli tyhjäämään paineeni.

Vierailija
2/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut senhän voi tehdä yksinkin? Mitä lisäarvoa nainen tuo???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä naista tarvitsekaan, mutta jos on viehättävä, kiehtova, fiksu, luotettava jne. nainen niin sellaisen seura on ihan kiva lisä elämään. Pärjään kyllä ilmankin.

Vierailija
4/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä myöskään käsitä miksi miehet haluavat tulla nimenomaan naiseen / naisen kanssa. Oma käsihän on luotettavampi, tiukempikin. 

Vierailija
5/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään en tajua että miten se tyhjentyminen liittyy rakkauteen. t. ap

Vierailija
6/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä myöskään käsitä miksi miehet haluavat tulla nimenomaan naiseen / naisen kanssa. Oma käsihän on luotettavampi, tiukempikin. 

Ei sen tarvi olla tiukka. Ja aito pimppa sykkii, kostuu ja on kiinni naisessa jota rakastan. Jaamme yhdessä rakastelun myötä saadun hyvänolon tunteen.

Vierailija
7/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvi olla tiukka. Ja aito pimppa sykkii, kostuu ja on kiinni naisessa jota rakastan. Jaamme yhdessä rakastelun myötä saadun hyvänolon tunteen.

No mulla ei kyllä ainakaan syki, joskus nuorempana feikkasin sykkimisen.

Vierailija
8/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko ap:lta tunneäly vai mikä mättää. Itse ainakin tarviin rakkaan sielunkumppanin jota ilmän en halua elää ja jota ilman en tunne olevani kokonainen. Seksi ja yhdyntä on paras tapa vaihtaa energioita välillämme. Pillun laukeaminen on siten henkisestikin tärkeintä ja toki nautinnollisinta. Mutta jotta energioiden vaihtuminen ja kokeminen olisi täydellistä pitää naisenkin saada orgasminsa. Toisin sanoen rakastellaan. Yksin ei tuohon pysty, eikä yksinäisenä elää. Viimeksi ollut yksinäinen 18v ikäisenä, mutten enää koskaan sen jälkeen.

Vierailija
9/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ketä tahansa naista tarvitse. Semmoisen tarvitsee jolla on hyvä vartalo ja toimiva pil. On halukas myös. Ja tarvitsee sitä myös kokkina ja siivoojana😁

Vierailija
10/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatessani ajattelen pitkähiuksista naista, jota kerran himoitsin, mutta väärinkäsitysten vuoksi tiemme erosivat. Olemme tahoillamme naimisissa, mutta laukean nopeasti, kun runkatessani ajattelen häntä.

Vierailija
11/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu tuntuu paremmalta. Se on lämmin, kostea ja samettisen pehmeä.

Vierailija
12/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko ap:lta tunneäly vai mikä mättää. Itse ainakin tarviin rakkaan sielunkumppanin jota ilmän en halua elää ja jota ilman en tunne olevani kokonainen. Seksi ja yhdyntä on paras tapa vaihtaa energioita välillämme. Pillun laukeaminen on siten henkisestikin tärkeintä ja toki nautinnollisinta. Mutta jotta energioiden vaihtuminen ja kokeminen olisi täydellistä pitää naisenkin saada orgasminsa. Toisin sanoen rakastellaan. Yksin ei tuohon pysty, eikä yksinäisenä elää. Viimeksi ollut yksinäinen 18v ikäisenä, mutten enää koskaan sen jälkeen.

Varmaan puuttuu. Siis haluaisin ymmärtää tämän yhtälön mutta en vain ymmärrä. t. ap

Vierailija
13/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainenkaan huomioi minua mitenkään, makaa vaan hiljaa, kädet sivuilla.

M.39v

Vierailija
14/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa kättä on vaikeampi rakastaa tai tuntea romanttisia tunteita sitä kohtaan. Rakastan myös nuolla naista, en omaa kättäni. 

T. Rakastunut M51

Vierailija
15/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan puuttuu. Siis haluaisin ymmärtää tämän yhtälön mutta en vain ymmärrä. t. ap

Tai sitten et ole löytänyt vielä omaa sielunkumppaniasi. Jos löydät huomaat, ettet olekaan enään MINÄ ITSE vaan ME. Silloin huolehdit sielunkumppanistasi enemmän kuin itsestäsi, koska ilman häntä et ole kokonainen, on vain tyhjä olo ja suunnaton kaipuu.  Itsellä oli myös nuorena teininä ja yritin jopa uskonnolla täyttää tyhjää oloa ja kaipuuta. Kaipuuta johonkin mitä en ymmärtänyt. Ymmärsin vasta kun löysin oman sielunkumppanin joka täytti tyhjän olon ja poisti kaipuun.Siitä lähtien olen ollut ehjä ja sielultani vahva.

Vierailija
16/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nainen Porvoosta: Minkälaisia miehiä oikein tapailet? En minä ole tuollainen. Mutta vastataan nyt sitten samaan tapaan, kuin ap aloituksensa kirjoitti: Me KAIKKI miehet tarvitsemme naista tuon tyhjennysämpärinä olemisen lisäksi siivoamaan, kokkaamaan, ja pitämään lapsista huolta. Toki saa rahaakin tuoda talouteen.

Vierailija
17/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina huolta naisen nautinnosta. Yleensä naisen orgasmin jälkeen kunnon seksi vasta alkaa.

Vierailija
18/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaamme rakastelun myötä saadun..., voi jeesus!! 🥱

Vierailija
19/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaamme rakastelun myötä saadun..., voi jeesus!! 🥱

Et ole ilmeisesti koskaan kokenut, kun tuollaista ihmettelet. Itse olen kokenut tuo rakkaani kanssa tuhansia kertoja.

Vierailija
20/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitsekaan enää. Kyllästyin ainaiseen miellyttämiseen ja naisten oikkuihin, nalkuttamiseen ja valitukseen. On paljon parempi olla yksin. Välillä käyn maksullisissa, se riittää mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan