Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistun tänään Elokapinan uusimpaan miekkariin, kysyttävää?

Vierailija
27.09.2024 |

Vastaan mielelläni!

N28

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joudun mielenosoituksen vuoksi ajamaan kiertotietä pitemmän matkan ja polttamaan bensiiniä takiasi enemmän tänään kuin normaalisti, niin miten se hyödyttää luonnonsuojelua ?

Askel kerrallaan länsimaat vetäytyvät enemmän pois öljystä ja vaihtavat kestävämpään energiaan. Yksittäisen autoilijan ylimääräiset bensiinimenot yhdeltä päivältä eivät ole oleellinen este tämän kehityksen ja sen edistämisen tiellä.

Ap

Suloista. Raha tulee ensin. Sori vaan, mutta raha ratkaisee. On aina ratkaissut ja tulee aina ratkaisemaan. 

Vierailija
82/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä mee. Vihervassarit ei oo vielä tähän aikaan hereillä. Provo.

Kellohan on jo aamuyhdeksän. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaikuta työpaikallasi tai yrityksessäsi ympäristö- ja ilmastoasioihin? Eikö siitä olisi enemmän hyötyä kuin mielenosoittamisesta/kansalaistottelemattomuudrsta/rikoksiin syyllistymisestä? 

Vierailija
84/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaikuta työpaikallasi tai yrityksessäsi ympäristö- ja ilmastoasioihin? Eikö siitä olisi enemmän hyötyä kuin mielenosoittamisesta/kansalaistottelemattomuudrsta/rikoksiin syyllistymisestä? 

Olen minä aktiivisesti mukana muussakin ilmastotoiminnassa.

Ap

Vierailija
85/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä aktiivisesti mukana muussakin ilmastotoiminnassa.

Ap

Onko se ilmastotoiminta siis töissäsi vai vapaa-aikana? Pystytkö töissäsi vaikuttamaan ilmastoasioihin? 

Vierailija
86/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko tavata jossain, olisi kiva nussia Ituhippiä perseeseen? 

Tuu tänään mielenosoitukseen niin varmaan ehditään siellä.

Ap

Unohdin laittaa että ota vesipohjaista liukkaria mukaan ei öljypohjaista yms. muistetaan ympäristö myös.

Ap

Kiva että saat minuna esiintymisestä jotain tyydytystä.

Ap

Sinä et ole se aito elokapinallinen. Paljastuit kun kannatat öljypohjaisia liukuvoiteita.

Ap (se alkuperäinen)

Vierailija
87/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten suhtauduin Elokapinaan positiivisesti. Nyt en enää. Mielipiteeni on muuttunut, koska en halua tukea radikalismia.

Elokapina ei enää edistä asiaansa. Harmi. Asia itsessään on nimittäin tärkeä.

Vierailija
88/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymyksiä. Touhunne ei kiinnosta.

Vierailija
89/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatosateita tiedossa

Tervemenoa kadulle istumaan. Pistä vaippa housuihin tai kurahousut jalkaan ettei tule paha tulehdus alapäähän.

Vierailija
90/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse omistat suota? Jos et omista, niin mikä on tekosyysi, ettet ole ostanut sitä suojeltavaksesi? Ei maksa montaa sataa hehtaarilta. 

Vierailija
91/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut vastata työhön liittyvään kysymykseen. Tästä oletan, ettet käy töissä. Pitääkö paikkansa?

Vierailija
92/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo käynyt allekirjoittamassa aloitteen elokapinan kieltämiseksi? 

Miten voisin liittyä Elokapinan toimintaan mukaan?

Putoamalla pää edellä tuolilta.

Vierailija
93/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten suhtauduin Elokapinaan positiivisesti. Nyt en enää. Mielipiteeni on muuttunut, koska en halua tukea radikalismia.

Elokapina ei enää edistä asiaansa. Harmi. Asia itsessään on nimittäin tärkeä.

Miten niin "enää"? Eihän se missään vaiheessa ole ollut muuta kuin narsististen nuorten KATSOKAA-MINUA-OLEN-PAREMPI-IHMINEN -kerho, joka koulukiusaamisen kaltaisilla menetelmillä pyrkii saamaan kaikkien huomion - ja toki median avokätisellä avustuksella on sen saanutkin. Siinä on Putinkin hieman hymyillyt, kuinka halvalla on saanut tältäkin nurkalta hieman horjutettua länsimaista demokratiaa.

Vierailija
94/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä ihan tieteellisen tutkimuksen,mihin valtiolta,kunnilta,säätiöiltä,yksityisiltä jne ympäristöön satsatut rahat ovat menneet? Onko saatu mitään järkevää aikaan vai vaan näperretty?

Vierailija
95/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ympäristötekoja teet omassa henkilökohtaisessa elämässäsi?

Se kuva minkä olette antaneet toimistanne, ei näy silmissäni luonnon/ympäristönsuojelulta, vaan tekopyhältä vandalismilta, joka oikeutetaan itselle, kun todellisuudessa ei itse olla valmiita todellisiin  ympäristötekoihin. 

Toivottavasti järjestö lakkautetaan, ja rikollisista teoista ja vahingoista rangaistaan. Allekirjoitin juuri kansalaisaloitteen elokapinan alias eloapinoiden lakkauttamisesta

Vierailija
96/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liikenteen seisottaminen tyhjäkäynnillä, ruuhkien aiheuttaminen ja automatkojen pidentäminen auttaa ilmastoa? Tai miten mielipahan ja vaaratilanteiden aiheuttaminen auttaa ilmastoa? Itse olen ollut autolla keskustassa vain hätätapauksissa  kun on pitänyt päästä synnytyssairaalaan (synnyttämään ehdin juustjajust sairaalaan), lasten sairaalaan tai hammaspäivystykseen lapsen tapaturman takia. 

Vierailija
97/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että joku ajaa päällesi, kun istut typeränä keskellä tietä. 

Jos haluat todella pienentää maapallon kuormitusta, likvidoi itsesi. Erittäin hyvä alku. Ja suomalaiset kiittävät.:)

Vierailija
98/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy mitään, sillä idiootin vastauksella ei ole merkitystä. Tyhmä ja turha olet.

Vierailija
99/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko sammuttimen mukaan aseeksi??

Vierailija
100/127 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, siinähän menet. Kunhat ette töhri mitään arvokasta tällä kertaa. Ihan vapaasti saatte istua kaduilla, kuusenlatvassa, kaivinkoneen päällä tms. ajamassa asiaanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi