Osallistun tänään Elokapinan uusimpaan miekkariin, kysyttävää?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Etkä mee. Vihervassarit ei oo vielä tähän aikaan hereillä. Provo.
Kellohan on jo aamuyhdeksän.
Ap
Miksi et vaikuta työpaikallasi tai yrityksessäsi ympäristö- ja ilmastoasioihin? Eikö siitä olisi enemmän hyötyä kuin mielenosoittamisesta/kansalaistottelemattomuudrsta/rikoksiin syyllistymisestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaikuta työpaikallasi tai yrityksessäsi ympäristö- ja ilmastoasioihin? Eikö siitä olisi enemmän hyötyä kuin mielenosoittamisesta/kansalaistottelemattomuudrsta/rikoksiin syyllistymisestä?
Olen minä aktiivisesti mukana muussakin ilmastotoiminnassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä aktiivisesti mukana muussakin ilmastotoiminnassa.
Ap
Onko se ilmastotoiminta siis töissäsi vai vapaa-aikana? Pystytkö töissäsi vaikuttamaan ilmastoasioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tavata jossain, olisi kiva nussia Ituhippiä perseeseen?
Tuu tänään mielenosoitukseen niin varmaan ehditään siellä.
Ap
Unohdin laittaa että ota vesipohjaista liukkaria mukaan ei öljypohjaista yms. muistetaan ympäristö myös.
Ap
Kiva että saat minuna esiintymisestä jotain tyydytystä.
Ap
Sinä et ole se aito elokapinallinen. Paljastuit kun kannatat öljypohjaisia liukuvoiteita.
Ap (se alkuperäinen)
Pari vuotta sitten suhtauduin Elokapinaan positiivisesti. Nyt en enää. Mielipiteeni on muuttunut, koska en halua tukea radikalismia.
Elokapina ei enää edistä asiaansa. Harmi. Asia itsessään on nimittäin tärkeä.
Ei kysymyksiä. Touhunne ei kiinnosta.
Kaatosateita tiedossa
Tervemenoa kadulle istumaan. Pistä vaippa housuihin tai kurahousut jalkaan ettei tule paha tulehdus alapäähän.
Paljonko itse omistat suota? Jos et omista, niin mikä on tekosyysi, ettet ole ostanut sitä suojeltavaksesi? Ei maksa montaa sataa hehtaarilta.
Et halunnut vastata työhön liittyvään kysymykseen. Tästä oletan, ettet käy töissä. Pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo käynyt allekirjoittamassa aloitteen elokapinan kieltämiseksi?
Miten voisin liittyä Elokapinan toimintaan mukaan?
Putoamalla pää edellä tuolilta.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten suhtauduin Elokapinaan positiivisesti. Nyt en enää. Mielipiteeni on muuttunut, koska en halua tukea radikalismia.
Elokapina ei enää edistä asiaansa. Harmi. Asia itsessään on nimittäin tärkeä.
Miten niin "enää"? Eihän se missään vaiheessa ole ollut muuta kuin narsististen nuorten KATSOKAA-MINUA-OLEN-PAREMPI-IHMINEN -kerho, joka koulukiusaamisen kaltaisilla menetelmillä pyrkii saamaan kaikkien huomion - ja toki median avokätisellä avustuksella on sen saanutkin. Siinä on Putinkin hieman hymyillyt, kuinka halvalla on saanut tältäkin nurkalta hieman horjutettua länsimaista demokratiaa.
Voisiko joku tehdä ihan tieteellisen tutkimuksen,mihin valtiolta,kunnilta,säätiöiltä,yksityisiltä jne ympäristöön satsatut rahat ovat menneet? Onko saatu mitään järkevää aikaan vai vaan näperretty?
Millaisia ympäristötekoja teet omassa henkilökohtaisessa elämässäsi?
Se kuva minkä olette antaneet toimistanne, ei näy silmissäni luonnon/ympäristönsuojelulta, vaan tekopyhältä vandalismilta, joka oikeutetaan itselle, kun todellisuudessa ei itse olla valmiita todellisiin ympäristötekoihin.
Toivottavasti järjestö lakkautetaan, ja rikollisista teoista ja vahingoista rangaistaan. Allekirjoitin juuri kansalaisaloitteen elokapinan alias eloapinoiden lakkauttamisesta
Miten liikenteen seisottaminen tyhjäkäynnillä, ruuhkien aiheuttaminen ja automatkojen pidentäminen auttaa ilmastoa? Tai miten mielipahan ja vaaratilanteiden aiheuttaminen auttaa ilmastoa? Itse olen ollut autolla keskustassa vain hätätapauksissa kun on pitänyt päästä synnytyssairaalaan (synnyttämään ehdin juustjajust sairaalaan), lasten sairaalaan tai hammaspäivystykseen lapsen tapaturman takia.
Varaudu siihen, että joku ajaa päällesi, kun istut typeränä keskellä tietä.
Jos haluat todella pienentää maapallon kuormitusta, likvidoi itsesi. Erittäin hyvä alku. Ja suomalaiset kiittävät.:)
En kysy mitään, sillä idiootin vastauksella ei ole merkitystä. Tyhmä ja turha olet.
Otatko sammuttimen mukaan aseeksi??
Ei kysyttävää, siinähän menet. Kunhat ette töhri mitään arvokasta tällä kertaa. Ihan vapaasti saatte istua kaduilla, kuusenlatvassa, kaivinkoneen päällä tms. ajamassa asiaanne.
Suloista. Raha tulee ensin. Sori vaan, mutta raha ratkaisee. On aina ratkaissut ja tulee aina ratkaisemaan.