Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedelehti : Kiinan jättipato tuhonnut Maan pyörimisliikkeen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jättirakennelma on voinut muuttaa Maan pyörimisliikettä

Valtava patorakennelma Kiinassa ilmeisesti pidentää hieman sitä aikaa, jossa Maa pyörii akselinsa ympäri. Kuvittele, että pyörit toimistotuolilla ja ojennat kätesi suorina sivulle.

Pyörimisliike hidastuu.

Ilmeisesti samoin on tapahtunut Maan pyörimisliikkeelle sen jälkeen, kun Kolmen rotkon pato valmistui Kiinassa vuonna 2003."

Magneettiset navat ovat myös vaihtamassa paikkaa. Loppu on tulossa. Kaikki on mennyttä. 

Vierailija
2/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Patoaltaaseen varastoidulla valtavalla vesimäärällä on pieni mutta mitattavissa oleva vaikutus siihen, kuinka nopeasti Maa pyörii akselinsa ympäri."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, me läskit akat ollaanki yhtäkkiä kevyempiä, jess!!!

Vierailija
4/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke-uutiset ovat levinneet jo näihin ns. tiedelehtiin. Itse luin yhdestä, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja muu on nazzismia...

Vierailija
5/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumatran maanjäristys hidasti pyörimistä muistaakseni 1,5 nanosekuntia, joten tokkopa tällä kovin dramaattista vaikutusta on.

Vierailija
6/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke-uutiset ovat levinneet jo näihin ns. tiedelehtiin. Itse luin yhdestä, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja muu on nazzismia...

No jaa. Mä en kyllä usko, että tästä uutisesta on muuhun kuin korkeintaan materiaaliksi Trumpin vaalipuheisiin.

Vierailija
7/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Mä en kyllä usko, että tästä uutisesta on muuhun kuin korkeintaan materiaaliksi Trumpin vaalipuheisiin.

Lopeta! Perustin juuri maailmanlopun uskonlahkon. Poistu kerettiläinen valheinesi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi