Lähteekö muilla ruokahalu kun ihastuu? Haluan laihtua kohteen vuoksi.
On sellainen tunnemyllerys että syön todella vähän. Ehkä pari kertaa päivässä ja syömisestä tulee mörkö.
Lisäksi haluan näyttää paremmalta ja yritän saada painoa pois jotta minulla olisi paremmat mahdollisuudet saada toinen viehättymään minusta.
Kommentit (5)
Tuttua. Sitte lihon aina kun se suhde kestänyt pari vuotta. Siis ihan normaalipainon sisällä se 5kg minkä ihastuneena laihduin
Olisinpa aina ihastunut niin olisin normaalipainoinen.
Jaa. Ensimmäisen eli nuoruudenrakaatumisen aikoihin olin jo valmiiksi laiha, ja syöminen ei niihin aikoihin kuulunut mun mihinkään prioriteetteihin, väliin en vaan muistanut koko syömistä kun oli niin paljon tekemistä ja kavereita ja olin rakastunut ja opiskelin ja kävin töissä ja tanssin... ja kun elämässäni toisen kerran rakastuin, mulla oli ollut pitkään surua ja olin silloinkin valmiiksi hoikka. Ja nykyisen kanssa sitten lemmittiin ekat pari vuotta aina kun mahdollista, lisäksi kävin töissä ja huolehdin kahdesta teinistä. Ai juu, ja opiskelin muuten silloinkin. Enkä aina muistanut mitään syömisiä.
Olen niin järkyttävän ihastunut etten pysty edes syömään toisen seurassa kunnolla. Lisäksi kotona ei vain maistu.