Muita jotka ei siedä harmaata väriä yhtään?
En vaatteissa, en autossa, en sisustuksessa, en yhtään missään.
Hoksasin kun kaveri ihmetteli, että meillä on koirien kuratassupyyhkeinä Finlaysonin pyyhkeet. Niin, saatiin lahjaksi harmaat pyyhkeet ja en kertakaikkiaan kelpuuta niitä kuin korkeintaan koirien kuratassuille, kun kaiken muun ajan pyyhkeet ovat näkymättömissä. Jos ei olis koiria, olisin vienyt pyyhkeet kierrätyskeskukseen.
Kommentit (4)
Ei mulla mitään harmaata vastaan ole mutta viimeiset 2 kertaa kun olen autokaupoille lähtenyt on ajatuksena ollut; Värillä ei väliä kunhan se ei ole harmaa.
Oli ennen näin. Se on väripsykologian mukaan kaikista epämiellyttävimpiä värejä, yhdistetään kai masennukseen
No, itse opettelin käyttämään harmaata ja tykästyin erityisesti vaaleanharmaaseen. Nykyään se on osa kaikkea sisustusta ja pukeutumistani. Mustan jätin kokonaan pois ja itse asiassa myös vältän asioimista kaikkien mustaan pukeutuvien ihmisten kanssa. On muuten elämä paljon mukavampaa
Musta, harmaa ja maalarinvalkoinen kaikki no-no.
Harmaa on pahin kun muutenkin Suomi on niin harmaa 8kk vuodesta! Hrrr
Oli ihan painajaista kun omakotitalomme piti säännösten mukaan maalata harmaaksi. Saimme onneksi venytettyä värin enemmän valkopippurin väriseksi mikä ei ole niin paha!
Harmaaksi maalatut talot ovat kauhistus, niitä näkee paljon. Autossa menettelee, vaatteiden värinä tylsä ja ankea.