Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon ruuat pitäisi ostaa yksin asuvalle huomenna (40€ käytössä)

Vierailija
26.09.2024 |

Tilillä rahaa tasan 40€, sitten menee tili nollille ja rahaa tulee seuraavan viikon pe. Huomenna kauppaan. Tulee aika köyhät evät viikolle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia, 3-4 pullaa päivässä niin riittää pariksi viikoksi, kyytipojaksi 1,5 litraa maitoa 2 tölkkiä ja aamiaiseksi ruisleipää (12 palan pussi eli 12 päivän edestä) ja ellei lihapullat riitä niin sitten joko Atrian tai Pirkan pikkulättyjä lisäksi.

Vierailija
22/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap saisi jokaisesta valitusvirsialoituksestaan euron, hänellä olisi kuukaudessa ruokarahaa noin 30 000€

Unohtui 1 nolla eli 300000 euroa. Viimeisimmät ovat olleet tyhjä lompakko ja rahaa tulee seuraavan kerran ties milloin mutta ruokaa pitäisi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kuukaudessa 40€ ruokaan.

Yksineläjä

vähä siistii.syö jokatoinenpäivä niin menee enää 20e kk.

mulla menee joku 400e kuukaudessa.

Vierailija
24/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lista viikolle

- tomaattimurskaa, punaisia linssejä, sipuli, valkosipuli, kasvisfondi (yrttejä ja mausteita on kotona). Halvimmillaan linssikeittoa  2e/4 annosta. Syön 2 lounaaksi, 2 pakkaseen

- munia 6kpl, keittokinkkua, pari perunaa ja sipuli. Yht ( taas halvimman mukaan) 3,70e 2 annosta kinkku-perunamunakasta. 

- reissumies 1 pkt, oivariini, arkijuusto 6,15e. Tästä kinkun kanssa lämppärit 1x lounas

- piirakkataikina, paprika, sipuli, kermaviili (olemassaolevaa kinkkua, juustoa ja 2 munaa) 3,15e. 4-6 palaa kinkku-kasvispiirakkaa. 2 lounasta, loput pakkaseen

15e mennyt lounaisiin ja osaan aamupaloista ja pakkasessa ruokaa!

- pussi makaronia, jauhelihaa, sipuli, lihafondi. Makaronilaatikko 4-6 annosta 5e. 2-3 annosta pakkaseen

- broilerinkoivet kasvisriisipedillä. Puuroriisi, kanafondi, kana, pakastekasvispussi 6,80e 3 annosta, 2pv + 1 pakkaseen

- possua, smetana, ruokakerma - mausteet sen mukaan mitä kotona on eim rosmariinia. Pari perunaa, sipuli ja porkkanaa. Possukastike uunijuurekdille 2-3 annosta 7e

- Pakkasesta em kinkkupiirakkaa

Päivälliset yht 18,80e

Maitoa, litra jugurttia 3e. Em listalta aamuun riisipuuroa, leipää kinkulla tai juustolla. 

Vielä jäi 3e lauantaiherkkuihin.

Pitääkö kaikki tosiaan vääntää rsutalangasta, eikö ihmiset osaa laskea mitään itse? Hinnat löytyy esim foodiesta. 

Vierailija
25/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa riittää yhden ihmisen kolmen viikon kaikkiin kuluihin, joten mikä on ongelma?

T: Kokoomuslainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän