Onko Tallinnan hoteillessa ludeongelmaa?
Oletteko saaneet epämieluisia "tuliaisia" Tallinnan reissuilta?
Siellä olisi yksi tapahtuma, johon haluaisin mennä, mutta Tallinnasta kotoisin oleva työkaveri joskus kertoi miten heidän kerrostalossaan oli usein torakoita ym., niin inhottaa ajatus mennä sinne.
Kommentit (21)
Ei ole koskaan halvoista paikoistakaan mitään tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
On siellä kunnon hotellejakin esim. Viru tai Radisson yms. Tarviiko sinne halvimpaan loukkoon majoittua?
Luteita voi olla kaikenlaisissa majapaikoissa.
Ei ole ollut mitään ongelmia itsellä, monesti virossa käyneenä. Ihan samanlainen maa se on kuin Suomi.
Oikeissa hotelleissa ei ole
Airbnbt on asia erikseen
Luteita ja torakoita voi saada ihan täältä Suomestakin. Itse tarkistan aina sängyt ja kun tulen kotiin pesen, saunotan tai pakastan matkatavarat. Tallinnassa en ole vielä kertaakaan huomannut luteita. Espanjassa sen sijaan usein torakoita, jopa 4-5 tähden hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
On siellä kunnon hotellejakin esim. Viru tai Radisson yms. Tarviiko sinne halvimpaan loukkoon majoittua?
Ei tietenkään, vaan sitä tässä kartoittelenkin, että passaako mihinkään niistä mennä? Kyllä niitä voi olla niissä hyvissäkin, missä vain.
Joissakin Helsinkiläisten suosimissa on. Ei muissa.
Vierailija kirjoitti:
Luteita ja torakoita voi saada ihan täältä Suomestakin. Itse tarkistan aina sängyt ja kun tulen kotiin pesen, saunotan tai pakastan matkatavarat. Tallinnassa en ole vielä kertaakaan huomannut luteita. Espanjassa sen sijaan usein torakoita, jopa 4-5 tähden hotelleissa.
Entäs kengät, laukut, kosmetiikat, sellaiset tavarat mitä ei voi pakastaa tai saunottaa?
Miltä ajalta nuo työkaverin torakkajutut on? 1990-luvulta?
Luteita voi saada ihan Suomessakin hotellista. Eikä luteet tiedä montako tähteä hotellilla on.
Vierailija kirjoitti:
Jostain sieltä ajoilta, kun ollut nuori/nuori aikuinen. Ehkä 2000-luvun alusta jostain.
Vierailija kirjoitti:
Tuolloin työreissulla Haminassa, läksin iltayöstä autoon nukkumaan kun alkoi rapina ja napse kuulumaan. Sytytin valot niin kymmeniä jos ei satoja torakoita vilistänyt.
Minä sain luteita mukaani Jyväskylästä. Eli ongelma on Suomessakin. Eikä hotellin tähtiluokitukseen voi tässä asiassa luottaa. Aina tarkistus, ennen kun levittää tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kengät, laukut, kosmetiikat, sellaiset tavarat mitä ei voi pakastaa tai saunottaa?
Minä saunotan laukut ja kengätkin. Kosmetiikan puran ulkona laukusta ennen kun vien mitään sisälle jatkokäsittelyyn. Luteet ei varmaan viihdy kovilla pinnoilla, joten en näe ongelmaa tässä.
Syyhyn muutama vuosi sitten, ilmeisesti hotellin lakanoista.
Vierailija kirjoitti:
Hiltonissa ei ainakaan ole.
Miksi juuri siellä ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut mitään ongelmia itsellä, monesti virossa käyneenä. Ihan samanlainen maa se on kuin Suomi.
Itäblokkimaa on ja pysyy sellaisena, Suomi on länsimaa.