Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään pankkitunnuksia ilman omaa tiliä?

Vierailija
26.09.2024 |

Äitini on Nordean asiakas, minä en ole. Minulla on kuitenkin oikeus äitini pankkitiliin, eli pystyisin tarvittaessa hoitamaan hänen laskunsa pankin tiskillä. Helpompaa olisi, jos saisin omat pankkitunnukset. Onko kellään näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pystyisit asioimaan omiakin asioitasi...

Vierailija
2/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla omat pankkitunnukset omaan tiliin ja silloin omilla tunnuksilla on käyttö ym. oikeudet kirjattu vanhempani tiliin . Tuota täytyy kysyä pankissa onko mahdollista saada pelkät tunnukset äitisi tiliin mutta luulen ettei käy kun käy tunnistautumisessakin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että kavallan rahat heti? Pääsen myös työnantajani tileihin ihan luvan kanssa, muttei ne silti mun rahoja ole

Vierailija
4/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin OP vaati sen omakin tilin. Puolison piti avata tili ja siihen tunnarit, ennen kuin  pääsi hoitamaan läheisensä laskuja hänen tililtään, johon oli jo ennestään oikeudet.

Vierailija
5/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virkaedunvalvojilla tili joka pankissa, vai siirtääkö ne valvottavan tilit omaan pankkiinsa?

Vierailija
6/7 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi jopa linkittää eri pankkien tilin omaan pankkiin, ja voi hankkia rinnakkaistunnukset tilille johon on käyttöoikeus 

Vierailija
7/7 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että kavallan rahat heti? Pääsen myös työnantajani tileihin ihan luvan kanssa, muttei ne silti mun rahoja ole

Pääsen minäkin, mutta kaikesta pitääkin olla kuitit ja tarkat selvitykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi