Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deepthroat - osaako joku antaa vinkkejä?

Vierailija
26.09.2024 |

Mieheni on siitä harvinaista tyyppiä, että ei juurikaan pidä suuseksistä vastaanottavana osapuolena, mutta on hiljattain kertonut, että ns. deepthroat-tekniikka saattaisi hänestä tuntua hyvältä ja myöskin kiihottaa ajatuksena. 

Osaisiko joku kokoenut / asian osaava antaa vinkkejä, miten tuon saisi onnistumaan? Ihan vilpittömästi haluaisin miehelleni tätä tarjota, mutta vielä ei kyllä onnistu.

Kiitos asiallisista vastauksista, asiattomia ei tarvitse laittaa.

Ja peniksensä on ehkä aavistuksen keskivertoa pienempi, joten se ei ole ongelma.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, mutta olen hyvin kiinnostunut kuulemaan muilta. Omasta mielestäni tuo näyttää todella kiihottavalta, mutta taitaa itselle olla kyllä mahdotonta.

Vierailija
2/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa omissa oloissa jollain dildontapaisella harjotella. Minäkään en kyllä ymmärrä miten jotkut pystyvät siihen. Itse meinaan yrjötä, jos lääkäri painaa kieltä sellaisella puulusikalla.

Yhdeltä naiselta olen sellaista hoivaa saanut. Olin kyllä hyvin yllättynyt, kun kikkeli hävisi juurta myöten kitusiin. Olin pitänyt (ja pidän vieläkin) sitä melkoisena ammattilaistason harvinaisuutena. Eipä tullut kysyttyä, että miten hän oli moisen taidon hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä opettelin sen varmaan 16 vuotiaana, siis ennen ensimmäistäkään poikaystävää. Mun paras ystävä oli vuoden minua vanhempi ja hän oli opetellut sen ja kertoi että tämä taito saa kundit sekoamaan.

Hän antoi vinkkiä että jollain makkaralla oli hyvä opetella ja niitä on monen paksuisia. Kun harjoittelussa pääsi vauhtiin niin ei se paksuus ollut sittenkään mikään juttu. Muistan että taisin testata että onnistunko HK:n sinisellä moiseen, ja onnistuin kyllä. Ja väittäisin että HK:n sininen ei olisi silloin mun pilluun mahtunut kivuttomasti =)

Vierailija
4/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan harjoitella dildolla ja myös rentoutuminen on tärkeää tässäkin. Sit kun ei tule oksennusrefleksiä niin kokeilee sellaista asentoa missä olisi helpointa ottaa myös kurkkuun asti.

Vierailija
5/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös huomioida vehkeen suoruus/käyryys. Suoralla ei kai niin väliä missä asennossa koittaa syvälle ottaa. Mutta jos on ylöspäin käyrä niin 69-asento tai sen kaltainen toimii luultavasti parhaiten. Vaikka selällään sängyllä ja pää laidan yli jolloin nieluun olisi mahdollisimman suora tie.

Jos alaspäin käyrä niin sitten ihan polvillaan miehen edessä tai siten että mies makaa selällään.

Vierailija
6/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn tuohon vain 69-asennossa ja silloinkin ainoastaan jos miehellä on hyvin pystyssä oleva erektio (joka siis tässä asennossa osoittaa suoraan kohti nielua). Jostain syystä missään muussa asennossa ei onnistu.

Vierailija
7/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä miehet eivät jaksa naiselleen edes suu- tai käsiseksiä antaa.,Pyh näille.

Vierailija
8/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tähän lopullista totuutta osaa antaa, mutta olen lukenut, että naiset ovat tässä kovin epätasa-arvoisessa asemassa siinä mielessä, että pienellä osalla ihmisistä ei ole lainkaan oksennusrefleksiä. Heiltä varmasti deepthroat onnistuu helposti.

Vierailija
9/13 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä miehet eivät jaksa naiselleen edes suu- tai käsiseksiä antaa.,Pyh näille.

Mitkä 'nämä miehet'?

Vierailija
10/13 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on SYVÄKURKKU. Lopettakaa jo tuo naurettava englannin sokeltaminen suomen sekaan.

Vierailija
11/13 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitusta, harjoitusta, harjoitusta.

Sama kuin muistakin reflekseistä poisopettelussa, esim. piilolinssien työntäminen silmään tms.

Vierailija
12/13 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, kuka antaa kenelle mitä?

Vierailija
13/13 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hivuttaa vähitellen kurkkua kohti ja ajattele tietoisesti rentouttavasi kurkkua samalla. Älä heti lähde survaisemaan syvemmälle, vaan ota rauhassa ensin. Mies on usein melko ihastuksissaan jo siitä, että alat ahmimaan syvemmälle. Harjoitus tekee mestarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme