Aika hotti milffi tuo Anna Kontula.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Okei Anna.
Anna oli täpinöissään ollessaan Israelissa, piikkilankasakset kätösissään. Israelilaiset pisti putkaan. 🥴 Eipä uskaltanut mennä leikkaamaan aitaan reikää Gazan puolelta. Muslimi veljet tuskin oisi viittiny raahata putkaan saakka. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan uusi hiustyyli on kyllä kieltämättä pari pykälää hotimpaan suuntaan!
Vielä kymmenen kiloa painosta pois, niin silmä lepäisi myös ilman vaatteita.
Ei. Nyt valoja päälle. Tuossa iässä laihdutus ei enää pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan uusi hiustyyli on kyllä kieltämättä pari pykälää hotimpaan suuntaan!
Ei. Nyt valoja päälle. Tuossa iässä laihdutus ei enää pelasta.
Tarkoitinkin itseäni.
Mielenkiintoinen ketju. Olen itsekin ihmetellyt, että kuinka kauan tämä naikkonen voi sikailla siviilissä, ennen kuin siitä aletaan keskustelupalstoilla kommentoimaan. Pitkään on saanut törkyturpa toimia.
Vasemmiston naisedustajista ihan kivan näköinen on Veronika Honkasalo. Hänen poliittiset näkemykset on sitten ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ketju. Olen itsekin ihmetellyt, että kuinka kauan tämä naikkonen voi sikailla siviilissä, ennen kuin siitä aletaan keskustelupalstoilla kommentoimaan. Pitkään on saanut törkyturpa toimia.
Ihan pihalla tästä. Aika yllättäviä väitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Anna oli täpinöissään ollessaan Israelissa, piikkilankasakset kätösissään. Israelilaiset pisti putkaan. 🥴 Eipä uskaltanut mennä leikkaamaan aitaan reikää Gazan puolelta. Muslimi veljet tuskin oisi viittiny raahata putkaan saakka. 😁
Mitä itse olet tehnyt elämälläsi? Istunut sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen aikaani viettänyt. Ja ryyppään työttömyyden ohessa. Mutta en istuskele sohvalla. Vaan makaan.
Oksettava mätisäkki niin ulkoisesti kuin sisäisestikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pihalla tästä. Aika yllättäviä väitteitä.
Kyseisellä henkilöllä on paljon ystäviä median palveluksessa. Näin ollen hän on saanut paljon positiivista mediatilaa.
Hänen todellinen luonteensa ja käytös eteenkin niitä kohtaan jotka kokee itseään alempi arvoisemmaksi on sitten aivan eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Ai se santasäkki.
Ei ku tuo on Apulannan rumpali.
Purrakin fanittaa kun on niin tinkimätön ja tiukka, en muista lähdettä.
Mulle on jäänyt vaan se mieleen, kun joutuu 7 kertaa käymään inssiajossa ennen kuin läpäisi🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli Israelin puolella tuhotöissä eikä palejen 😆 Tuota en tiennytkään. No itsesuojeluvaisto kuitenkin sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen aikaani viettänyt. Ja ryyppään työttömyyden ohessa. Mutta en istuskele sohvalla. Vaan makaan.
Miksi sen pitäisi olla aitaa leikkaamassa Israelissa? Ihan höyrypää tuo Kontula.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt vaan se mieleen, kun joutuu 7 kertaa käymään inssiajossa ennen kuin läpäisi🤭😅
Ai mä luulin, et mun 3kertaa oli jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulan ulkonäkö on kyllä riittävä.
Mutta entäpä pään sisältö?
Onhan hän selkeästi huomattavan älykäs, vaikkei hänen kanssaan olisikaan samaa mieltä. Ja seisoo suoraselkäisesti omien mielipiteidensä takana.
Miten tämä ilmenee?
Vois olla kivaa isoa kullia työnnellä tollaseen!