Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi tyyliäni poikamaiseksi

Vierailija
26.09.2024 |

Ihan tavallisen neutraalisti pukeudun, mm. parkatakki ja farkut, kotosalla collegehousut. Kesällä pidin toisinaan vähän hippimäisempiä vaatteita ja pitkiä hameita. 

Mies selvästi tykkäsi hametyylistäni ja toivoi, että käyttäisin enemmän hameita "noiden poikamaisten kangashousujen" sijasta. 

Olenko hirveän pikkumainen, kun loukkaannuin? Mielestäni on olemassa eri tilanteisiin sopivia tyylejä, ja collegehousut sopivat kotona oleskeluun hyvin. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tökeröä kommentoida toisen tyyliä. Itsekin pukeudun poikamaisesti (kuulostaa mun korvaan ihan törpöltä sanoa noin), kaikilla on oma tyylinsä, ja itse vaan viihdyn paremmin housuissa yms.

Oikeastaan kai tuollainen ilmaisu kertonee ehkä, jostain alitajuisista odotuksista. - Tämä käväisi mielessäpaljossa siksi, että Suomi on onneksi verraten hyvin tasa-arvoinen maa ja onni, ettei täällä tarvitse erityisemmin korostaa tai alleviivata sukupuoltaan pukeutumisvalintoja tehdessää ol sitten mies tai nainen. Olsi ehkä liian pitkälle menevää keittiöpsykologisointia kysyä, että onko mahdollsita, että Ap:n kertomalla poikaystävällä olisi itsellä vähän "miehisyys" hukassa, joka tulisi paremmin esiin, jos Ap olisi jotenkin erityisemmin jotain sellaista, mitä saatettaisiin kuvata, että on tyyliltäänä enempi "tyttömäinen" tai "naisellinen"

Sinkkumies 

Itse asiassa tämä oli hyvä analyysi, ja saatat olla oikeilla jäljillä vaikka et miestäni tunnekaan. Hänellä todellakin saattaa olla jotain epävarmuuksia oman miehuutensa suhteen - näitä olemme joissain keskusteluissamme sivunneet. 

Mies taitaa tykätä eniten sellaisesta hippityylisestä, luonnollisesta naisellisuudesta, johon kuuluvat liehuvat vaatteet. Pukeudun joskus noin, mutta se ei ole jokapäiväistä tyyliäni. 

Vierailija
22/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa sinun olevan hieman miesmäinen, koska ajattelee, että ottaisit sträpärin ja paukuttaisit hieman takaa ukkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sikuriina kotio jo, vanhemmat ihmettelee mikset jo ole.

Vierailija
24/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin miehet omistaisivat tietyt vaatteet ja vain he saisivat niitä käyttää. Juu juu. Olen lapsesta saakka käyttänyt farkkuja ja pukeutunut siniseen. En tule ikinä vaihtamaan niitä pinkkiin mekkoon. Ei elämää kuulu elää niin kuin miehet luulevat ja käskevät. Miehen mielipide ei ole fakta.

Vierailija
25/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen tulleeni loukatuksi mutta en ihan tiedä miksi. Miehellä itsellään on hieman resuinen tyyli, mutta en ole arvostellut hänen pukeutumistaan koskaan. Kehunut olen silloin kun hän on näyttänyt tyylikkäältä. 

- ap

En minäkään ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi loukkaantua kaikesta mahdollisesta.

Vierailija
26/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tökeröä kommentoida toisen tyyliä. Itsekin pukeudun poikamaisesti (kuulostaa mun korvaan ihan törpöltä sanoa noin), kaikilla on oma tyylinsä, ja itse vaan viihdyn paremmin housuissa yms.

Oikeastaan kai tuollainen ilmaisu kertonee ehkä, jostain alitajuisista odotuksista. - Tämä käväisi mielessäpaljossa siksi, että Suomi on onneksi verraten hyvin tasa-arvoinen maa ja onni, ettei täällä tarvitse erityisemmin korostaa tai alleviivata sukupuoltaan pukeutumisvalintoja tehdessää ol sitten mies tai nainen. Olsi ehkä liian pitkälle menevää keittiöpsykologisointia kysyä, että onko mahdollsita, että Ap:n kertomalla poikaystävällä olisi itsellä vähän "miehisyys" hukassa, joka tulisi paremmin esiin, jos Ap olisi jotenkin erityisemmin jotain sellaista, mitä saatettaisiin kuvata, että on tyyliltäänä enempi "tyttömäinen" tai "naisel

Kaksi keittiöpsykologia löysi toisensa. :D

Vierailija
27/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti sanoa hienosti kiertäen että tyylisi on lesbomainen ja että häntä hävettää näyttäytyä julkisesti sinun kanssasi. Kannatta vähän miettiä millaisen vaikutelman antaa. Ja ulkonäköä voi piristää niin monin pikku keinoin jotka eivät maksa maltaita. Uudet sukkahousut muotiväriä ja vähän huulipunaa. Tulee miehelle heti parempi mieli kun näkee että viitsit vähän yrittää.

Vierailija
28/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat niin herkkänahkaista sorttia. Kaikesta luokkaannutaan. Ajatelkaa miten paljon helpompaa elämä olisi ilman jatkuvaa loukkaantumisen tunnetta niinkuin normaalilla ihmisellä.

Vierailija
29/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tyyliin liity mitenkään vaan siihen että mies pitää hameita seksikkäinä. Ilmaisi kyllä asian tökerösti.

T. N41

Vierailija
30/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin miehet omistaisivat tietyt vaatteet ja vain he saisivat niitä käyttää. Juu juu. Olen lapsesta saakka käyttänyt farkkuja ja pukeutunut siniseen. En tule ikinä vaihtamaan niitä pinkkiin mekkoon. Ei elämää kuulu elää niin kuin miehet luulevat ja käskevät. Miehen mielipide ei ole fakta.

Joku taisi jo edellä sivutakin sitä, että vaikka muuta väitetään, niin ainakin Suomessa naisilla on oikeus ja mahdollsiuus paljon vapaammin leikitellä eri tyyleillä ja pukeutua erilaisiin vaatteita kuin miehillä. - Toisin on varmasti jossain muslimienemmistöisessä maassa. Senkin allekirjoitan, minkä edellä kirjoittanut sinkkumeis kirjoitti, että on onni miten Suomi on onneksi  hyvin tasa-arvoinen maa, eikä täällä tarvitse erityisesti korostaa tai alleviivata sukupuoltaan pukeutumisvalintoja tehdessää ol sitten mies tai nainen. Hän myös kertoi kohdanneensa enempi ennakkoluuloja ("homottelua") pukeutumsivalinnosutaan muilta miehiltä. 

Olsiko niin, että tällainen käytös kertoo vain huonosta itsetunnosta näillä miehillä? - Kuten Ap:n miehelläkin niin myös monella -edellä taisi tuo sama sinkkumiestä mukaille-n taitaa olla "miehisyys" vähän hukassa tai huonoitsetunto. Vaatteiden luonnehdinta tyttömäisinä, homomaisina ja tietysti myös poikamaisina, josta tämä kaikki alkoi on junttia ja var,aan jotain persuilua, jossa haaveillaan kuvitteellista 50 lukua kotirouvineen ja perheen automatkailusta ja kaikkea sitä, mikä on tuttua elokuvista ja tv sarjoista mutta, joka ei ole koskaan ollut todellisuutta Suomessa.

Vierailija
31/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen monesti kertonut, naiselle kannattaa sanoa vain se mitä nainen haluaa kuulla. Jos siis haluaa naisen pöksyihin.

Vierailija
32/32 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yritti sanoa hienosti kiertäen että tyylisi on lesbomainen ja että häntä hävettää näyttäytyä julkisesti sinun kanssasi. Kannatta vähän miettiä millaisen vaikutelman antaa. Ja ulkonäköä voi piristää niin monin pikku keinoin jotka eivät maksa maltaita. Uudet sukkahousut muotiväriä ja vähän huulipunaa. Tulee miehelle heti parempi mieli kun näkee että viitsit vähän yrittää.

Miesystäväni ei välitä meikeistä vaan sanoo pitävänsä luonnollisuudesta. Lesbomaiseksi hän ei ole tyyliäni koskaan sanonut. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi