Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollut kohta puoli vuotta täysin selvä

Vierailija
25.09.2024 |

Muutaman päivän päästä olen ollut ilman alkoholia puoli vuotta. Olo on parempi eikä alkoholi pyöri mielessä enää ollenkaan O__O Join yli kymmenen vuotta joka viikonloppu, välillä jopa keskellä viikkoa kunnes sain tarpeekseni! Onko muita raitistuneita? 😃

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa👌 Itselläni ollut samoja aikeita.

Vierailija
2/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut kymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi oli puoli vuotta sitten jonkinasteinen ongelma. Nyt viimeiseen viiteen kuukauteen en ole dokannut kuin yhden kerran, pienesti ottanut jotain 3 kertaa. Pisin aika illan tippaakaan viinaa kolme kuukautta.

Rahaa säästyy ja varmasti terveys kiittää, mutten huomaa merkittävää kiinteytymistä tai psyykeen virkistäytymistä. Lähinnä muija toimii inhibiittorina.

Vierailija
4/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutamaan vuoteen juonut alkoholia. Kiva herätä kun ei pää ole kipeä ja voi lähteä ulos kävelemään. Joskus tekee mieli jotain kermalikööriä kahvin kanssa. 

Vierailija
5/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Minulla raittiutta takana vähän yli 1,5 vuotta. Alkoi vituttaa se viikonloppuryyppäily, kun työviikon jälkeen ei muuta mielessä ollut, kuin että koittaisi perjantai ja korkki aukeaa...  Nyt sitä vastoin lenkkeilen, juoksen välillä, syön terveellisemmin, käyn kansalaisopiston kurssilla ja luen kirjoja.. muutenkin ajatukset on kirkkaampia. Ja mikä ihmeellisintä: tätä jaksaa tehdä työpäivän jälkeen, vaikka on ollut 8-16 töissä. Viikonloput on edelleen kohokohtia, mutta eri tavalla kuin ennen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän