Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojan osa-aikatyöhönkin tarvitaan auto? Pitäisi siis 20 h viikkotyötunneilla hankkia autokin??

Vierailija
25.09.2024 |

Työpaikkakuvaus

Haemme nyt asiakasyrityksellemme koti-, porras- ja toimitilasiivoojia! 

Hyvä työpaikka esimerkiksi opiskelijalle, joka pystyy tekemään koulun ohessa 20 tuntista viikkoa! 

Työt ovat Pirkanmaalla ja pääasiassa kotisiivousta, mutta myös toimitila- ja porras-siivousta on tarjolla. 

Kohteisiin kuljetaan omalla henkilökohtaisella autolla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa omaan autoon, ei tarvitse rappusiivoojan työtä. 

Mulla on auto vaikka olen työtön. Silti tarvitsen kipeästi töitä.

Vierailija
22/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilövuokrafirmahan tuo on ELI EI OLE edes varmaa onko siellä oikeasti töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kohteita tulee sen verran, kuin jaksaa tehdä ja jos yhdeltä firmalta niin toiselta aivan varmasti tulee.

Jos asenne on vähän erilainen, kuin aloittajalla, ei työllistymisessä ole yhtään minkäänlaista ongelmaan. Työvoimatoimisto ei tule tarjoamaan mitään, ihmisen tulee ihan itse ne työnsä hakea. Käsittämätöntä, että joku edes muuta luul

Joku puhui siivouskoneista ja pakuista. Kyllä ne pojat ne työmaille tuovat.

Kuinka moni yritys sallii työntekijänsä työskennellä kilpailevalla yrityksellä? Eikö se ole jo osittain lainsäädännössä kielletty. 

Vierailija
24/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustöitä on niin paljon tarjolla, että sieltä vaan napsii mitä itselle sopii. Mulla on ajokortti, muttei autoa. Tein porrassiivouksia alueella, jolla pääsin kävellen/pyörällä talosta toiseen. Paljon helpompaakin kuin kotisiivous.

Mun työssäkäyntialueella ei ole ainoatakaan siivoojan paikkaa auki. 

Juu, toki riippuu missä päin Suomea asuu. Isoissa kaupungeissa on tarjontakin laajempaa. 

Vierailija
25/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä kohteita tulee sen verran, kuin jaksaa tehdä ja jos yhdeltä firmalta niin toiselta aivan varmasti tulee.

Jos asenne on vähän erilainen, kuin aloittajalla, ei työllistymisessä ole yhtään minkäänlaista ongelmaan. Työvoimatoimisto ei tule tarjoamaan mitään, ihmisen tulee ihan itse ne työnsä hakea. Käsittämätöntä, että joku edes muuta luul

Kuinka moni yritys sallii työntekijänsä työskennellä kilpailevalla yrityksellä? Eikö se ole jo osittain lainsäädännössä kielletty. 

Ainakin aiheuttaisi puheita ja närää. Pelättäisiin että tekee kilpailijalle parempaa työtä ja vie diilit.

Vierailija
26/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne on vähän erilainen, kuin aloittajalla, ei työllistymisessä ole yhtään minkäänlaista ongelmaan. Työvoimatoimisto ei tule tarjoamaan mitään, ihmisen tulee ihan itse ne työnsä hakea. Käsittämätöntä, että joku edes muuta luulee.

Mitkä ihmeen pojat? Millä vuosituhannella elät?

Vierailija
27/27 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hieman hassusti ajateltu. Voisi sopia opiskelijalle mutta sitten pitäisi olla auto. Harvalla opiskelijalla on autoon varaa vaikka töissä kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi