HS: "Stranger Thingsin uusi kausi on täällä joten katsoimme sen"
Ehdin jo riemastua, että hyvä sarja jatkuu. Hesari uutisoi näin:
"Stranger Thingsin uusi kausi on täällä joten katsoimme sen"
https://www.hs.fi/nyt/art-2000008854620.html
Ainoa uusi asia koko uutisessa on artikkelin lopussa oleva ilmoitus: "Oikaisu 25.9.2024 klo 16.54: Korjattu Rolling Stone -lehden nimi oikeaan muotoon. Aiemmassa versiossa se oli virheellisessä muodossa Rolling Stones."
Ei kai tällainen korjaus voi tuoda kaksi vuotta vanhaa lehtijuttua uutisten kärkeen? Vai löytääkö joku muu tuosta jotakin uutta uutisoimisen arvoista?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Vaikka aihe olisi muuten mielenkiintoinen, luulen että elokuvaefektit ovat herkälle naisille liian hurjia. Siksi en katso yleensä noita. Ja onko totuuden kanssa aina tekemistä, jos pitäisi kertoa jotain oleellista vai ohjaaja soveltanut omaansa. Kuvat olisi kiva nähdä.
Aika erikoinen kommentti. :D
Oma syyni kyllä, kun en sanonut tarpeeksi selvästi sitä, että ei ole kysymys sarjasta vaan tuosta uutisesta itsestään. En nimittäin löydä siitä mitään muuta uutta kuin tuon maininnan siitä, että vuoden 2022 uutista on korjattu pikkuruiselta osin tänään.
Ap
Itse ihmettelin samaa.... Miksi päivittää ylipäätään noin vanhaa artikkelia
Helsingin Sanomien kulttuuripuoli tuntuu nykyään keskittyvän tv-sarjojen ja jenkkijulkkisten esittelyyn.
En tiedä. Vaikka aihe olisi muuten mielenkiintoinen, luulen että elokuvaefektit ovat herkälle naisille liian hurjia. Siksi en katso yleensä noita. Ja onko totuuden kanssa aina tekemistä, jos pitäisi kertoa jotain oleellista vai ohjaaja soveltanut omaansa. Kuvat olisi kiva nähdä.